Gå til innhold

Word of Goo - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tenkte vi kunne ha en liten tråd om det alt for geniale og avhengighetsskapende spillet Word of Goo.

World of Goo finnes både til Windows, Linux og Mac, og demo kan lastes ned her. Bør absolutt prøves :D

Endret av Kontorstol
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Syns det var ganske morsomt, men det holdt meg ikke lenge på limpinnen :)

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Spilte i rundt en halvtime :)

Skrevet

Når du kommer deg forbi første verden tar det av. Jeg kjeda meg en del i første verden, men etter det ble det fantastisk. Gameplayet tar seg betraktelig opp fra kun bygging, og humoren er den mest geniale jeg har sett i et spill siden Monkey Island. Dette er rett og slett en perle av et spill!

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Etter den første verdenen? Da må jeg spille litt mer, tror jeg avslutta engang på den første.

Skrevet

Ja, jeg elsker spillet, det er så simpelt, men enda såpass avansert i seg selv at jeg ble holdt underholdt i flere uker i strekk. Gikk igjennom spillet mens jeg ble helt forheksa av musikken, den er den beste jeg har hørt på mange år!

Etterpå så var det å begynne å forbedre sine forrige brett så du fikk flere goo-balls i det åpne brette så du kom deg enda høyere :p

NYYYDELIG spill :D::D:D:D:D

Skrevet

Bare å tenke litt så ordner det seg;) Jeg klarte alle brett rimelig fort, noen det tok litt tid å skjønne prinsippet på, men når jeg gjorde det var det ganske rett frem:)

Skrevet

Joda, jeg skjønner prinisppet helt fint. Jeg syns bare det er så forbanna frustrerende når jeg veit akkurat hva jeg skal gjøre for å komme i mål, men det er et eller anna som svikter hver gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...