Gå til innhold

Drakensang


Anbefalte innlegg

Jeg lagde meg en healer mage og har nå Dvergen, gladys og Rhulana(?) i partyet mitt, begynner å gå rimelig fint nå!. Har kommet meg en del videre i main questet, er enig det er vanskelig, har nok mye for min del med at jeg sjeldent spiller slike rpg spill. Kjempe morro er det i hvertfall uansett!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har fulgt litt med på dette spillet, men tror jeg venter og ser om det kan kjøpes i vanlige butikker. Kan jo selvsagt kjøpe på Gamersgate eller noe, men jeg liker best å ha en boks jeg kan putte i hyllen.

Det er i hvert fall en stund siden jeg har spilt den typen RPG og jeg begynner å savne det. Flott at noen fortsatt lager slike spill, selv om det selvsagt ikke er fra digre selskaper.

Lenke til kommentar

Tråden stenges siden trådstarter ikke fulgte tidligere oppfordring fra moderator om å endre emnetittel til å passe med våre retningslinjer for oppretting av tråder. En god emnetittel er viktig for at andre brukere skal forstå hva en tråd handler om før han klikker seg inn på den. Om trådstarter kommer opp med en bedre emnetittel kan han si fra til en moderator og gjenåpning vil bli vurdert.

 

Tråden stenges.

 

Reaksjoner på moderering taes på PM til moderatoren som postet denne meldingen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...