Gå til innhold

Gjett retrospillet-leken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er det Elf, tro? Steike, der har vi et spill jeg kunne tenkt meg å spille igjen (hersens Amiga-disketter med skrivefeil)

432e4a2503.png

Endret av XE800
Skrevet

Er det Elf, tro? Steike, der har vi et spill jeg kunne tenkt meg å spille igjen (hersens Amiga-disketter med skrivefeil)

432e4a2503.png

Elf er korrekt :) tror vi hadde kopi av samme diskett. Hadde skrivefeil på min også :)

Skrevet

Fant ikke noe bedre thread enn denne egentlig...

Er et gammel spill fra på NES, og du kunne velge mellom en bueskytter, en magiker eller en kriger til å starte med. Mener å huske at du så alt "ovenfra og ned"....noen ideer? Husker jeg hadde dette i ze good ol days, men klarer fanken ikke å finne det...

Om dette ble for difust eller teit, så bare hyl ut..

Skrevet

Fant ikke noe bedre thread enn denne egentlig...

Er et gammel spill fra på NES, og du kunne velge mellom en bueskytter, en magiker eller en kriger til å starte med. Mener å huske at du så alt "ovenfra og ned"....noen ideer? Husker jeg hadde dette i ze good ol days, men klarer fanken ikke å finne det...

Om dette ble for difust eller teit, så bare hyl ut..

Høres veldig ut som Gauntlet. Har ikke fått spilt NES-versjonen, men arcade/C64-versjonene har fått kjørt seg. :)

Skrevet
Høres veldig ut som Gauntlet. Har ikke fått spilt NES-versjonen, men arcade/C64-versjonene har fått kjørt seg. :)

Hm....ligner veldig, men mener å huske at det hadde bittelitt bedre grafikk en Gauntlet til NES [1985]....anywho, I'm partially back on track, googler ivei..takker ont bukker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...