Ritepsi Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Skrevet 19. mars 2009 Jepp, Wing3 er neste. Fikk ikke raidet så mye på den idag fordi vi måtte gå å defende et battlekeep. Og vi vant mot Angles Caidos holdte de ute av byen i 1 time før de fikk ned muren på ene siden. De fikk aldri nokk points.
Vemund Veien Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 Gratuelerer med å signe siege mot ellysium. Antar alliansen er over siden de signer mot dei. For det er vel ikkje for å blokkere siege at de ville gjort noko slikt?
Ritepsi Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Skrevet 20. mars 2009 (endret) Gratuelerer med å signe siege mot ellysium. Antar alliansen er over siden de signer mot dei. For det er vel ikkje for å blokkere siege at de ville gjort noko slikt? Jeg beklager viss du føler deg trykket på. Men, en ny dag kommer og ny siege tider. Sign dere opp neste gang. Strumgard og Caelnach er klar å bli defended! Btw, hvem har sakt vi redder vær andre på denne måten? Vi har våre planer. Healangel Endret 20. mars 2009 av Ritepsi
Squeekie Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 (endret) Du har hørt at ragnarok har gjort det??Faen meg bra innstilint til exploiting dere har. Dere blir busta 2k og i stedet for og legge dere flat kommer det slike påstander kastende tilbake! Nei makan til frønek. Som sagt jeg har hørt, det er ikke det samme som om de har gjort det, eneste forskjellen er at ingen har stått frem med screenshots av ragnarok gjøre det, ergo er de "trygge". Fightclubbing har blitt bedrevet av spillere siden pvp xp ble introdusert, på wildsoul så gjorde ca 80% av spillerne det. Endel ble busta og endel slapp unna, og jeg tviler sterkt på at det samme ikke gjelder for alle andre servere. Fightclubbing er dessverre veldig utbredt, og det er en idiotisk måte og få pvp levels på. Men så lenge folk kan gjøre det vil de gjøre det. Det eneste vi kan gjøre mot det er å buste dem når de gjør det og si ifra til GM eller exploit teamet til aoc. Ofte blir ikke fightclubbinga satt igang av guildet selv, men av medlemmer i guildet. Og dessuten så er jeg ikke i Mor'di, men at du leser signaturen min er kanskje litt mye å forlange Og en annen ting, personlig liker jeg ikke exploiting og jeg vil rapportere alt jeg finner om det. Endret 26. mars 2009 av Crashloop
Laland Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 Enda flere odd-topic og usaklige innlegg er slettet. Hold dere nå til temaet, og unngå personangrep!
The Very End Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 (endret) Ja så klart, vi kan ikke diskutere noe når folk cheater i et spill. Og jeg som trodde moderatorene var sånn noenlunde bra satt sammen. Nyt innlegget før det blir slettet og jeg får en advarsel. I mellomtiden kan jeg si at vi i Exalted klarte å ta oss til siste boss i wing 2 etter å ha cleara wing 1. Endret 27. mars 2009 av The Very End
Ritepsi Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Skrevet 27. mars 2009 (endret) Ja så klart, vi kan ikke diskutere noe når folk cheater i et spill.Og jeg som trodde moderatorene var sånn noenlunde bra satt sammen. Nyt innlegget før det blir slettet og jeg får en advarsel. I mellomtiden kan jeg si at vi i Exalted klarte å ta oss til siste boss i wing 2 etter å ha cleara wing 1. Jeg har snakket en GM om dette. Det han sa var... Det jeg ser er at 1 person dreper andre personer. Dette er ikke cheat. Så jeg vill ikke gå videre med dette. Athyr-Bast The Shadowmaster Down! @ 26 Mar 2009 Print screen på www.mordi.net Endret 27. mars 2009 av Ritepsi
The Very End Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 (endret) Nice, gratulere Nei det jeg mener, selv om mange andre mener noe annet, er å organisere slik at folk kan farme hverandre er å cheate, på sett og viss. Men mulig det bare er definisjon, uansett, det er ikke topic emne, for det er faktisk guilden. Imponerende, vi er stucked på siste boss i Wing 2, noen bra taktikker som FUNGERER med siste patch? Edit : Men så har jeg misforstått her ja, så ignorer linje 2. Endret 27. mars 2009 av The Very End
Bulletus Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 Cheat eller ikke , busted eller ikke busted - Mordi har nå fått et meget rufsete rykte på Fury og alle skyr dem som pesten.Dette merkes i global chat. Denne xp farminga føyer seg inn i rekken av ting Mordi gjør , de ganker folk som snakker med NPC , må absololutt ganke alle on sight osv , listen er lang. Selv om man spiller på en PvP server , så er det noen ting som oppfattes som "råtne" og "dirty tricks" - i det lange løp er ikke Mordi tjent med dette, og guilden vil sakte men sikkert dø ut .
psyches Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 (endret) Om jeg ikke tar feil så er vel du den rangeren som løper rundt å reporter andre for å drepe deg(PvP server anyone?), norske folk ikke sant? Har ikke nok fingre til å telle hvor mange ganger du har sendt tells til folk i guilden vår der du ber dem på knærne om å slutte å drepe deg. Og nei, vi dør aldri. Vi har eksistert i 2 år, og vært i conan siden beta, så sort your words next time. Endret 27. mars 2009 av Thez
Bulletus Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 (endret) Om jeg ikke tar feil så er vel du den rangeren som løper rundt å reporter andre for å drepe deg(PvP server anyone?), norske folk ikke sant? Har ikke nok fingre til å telle hvor mange ganger du har sendt tells til folk i guilden vår der du ber dem på knærne om å slutte å drepe deg. Og nei, vi dør aldri. Vi har eksistert i 2 år, og vært i conan siden beta, så sort your words next time. Selv om det er PvP-server er det faktisk noen retningslinjer : Å drepe folk som snakker med NPC er faktisk imot Funcoms regler , hovedmoderatoren på funcom forumet har gang etter gang bedt oss om å rapportere folk som ganker spillere som snakker med NPC om quester - dette er i mot spille reglene.Ikke kom med denne unnskyldningen " er det mulig er det lov" . Det eneste jeg har gjort er å sende tells til folk i guilden din om å vente med å ganke meg inntill jeg vertfall har lest quest teksten.Jeg liker å få med meg hva NPC faktisk sier om questen jeg skal gjøre. At dine medlemmer misbruker dette og står 24/7 ved Quest NPC og ganker folk som ikke ser noe annet enn questen , er direkte feig , råttent, skammelig , udugelig - og det er imot reglene til Funcom. Men det som kommer ut av kjeften din gjennspeiler egentlig bare gjennomgangsmelodien i Mordi - bygget på dirty tricks og råttenskap. Klarer dere egegentlig å drepe folk uten å bryte en regel eller ganke ? Feige som dere er , tviler jeg egentlig på dette. Godt er det at hele serveren er imot dere , dere er mer hatet enn russerne - det er godt gjort Jeg advarer alle mot å joine denne guilden - dere får et elendig rykte. Endret 27. mars 2009 av Bulletus
Wartom_InnleggNO Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 Hadde det vert ulovlig å ganke folk som snakker med NPC's hadde Funcom satt en eller annen udødelighets buff på spilleren når de snakker med NPC's. Dette ville kansje blitt brukt som en måte å slippe unna PvP men kansje det bare funket om man ikke hadde deltatt i PvP på en time eller noe slikt.
Cerandin Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 Hadde det vert ulovlig å ganke folk som snakker med NPC's hadde Funcom satt en eller annen udødelighets buff på spilleren når de snakker med NPC's. Dette ville kansje blitt brukt som en måte å slippe unna PvP men kansje det bare funket om man ikke hadde deltatt i PvP på en time eller noe slikt. Hvis du hadde tatt deg tid til å lese rettningslinjene til funcom, så står det klinkende og tydelig klart at å drepe spillere som snakker med NPC, er regnet som harassment. Harassment kan føres til ban. Les reglene før du uttaler deg.
psyches Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 Uansett, dette er en rekrutterings tråd.. kan vel anbefale de som har lyst til å snakke mer om dette å ta det i en annen tråd. Oh my god så mye PR vi får!
Bulletus Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 Uansett, dette er en rekrutterings tråd.. kan vel anbefale de som har lyst til å snakke mer om dette å ta det i en annen tråd. Oh my god så mye PR vi får! Hadde aldri tatt sjangsen å blitt med i denne guilden, å bli tatt med i dragsuget ved en masse-ban eller lignende. Det er ingenting i denne trådens emnetittel som tilsier at det er en rekrutteringstråd.Her må det tåles at man diskuterer denne guilden så sant ikke emnetittelen editeres til noe annet. Ønsker dere lykke til , for det trenger dere virkelig. :rolleyes:
psyches Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 (endret) Jaha, du gir deg ikke du. Hoho, klart vi tåler å bli diskutert om, vi kan selv velge hva vi vil ha i våres rekrutteringstråd. Du skal ikke se bort ifra at innlegene dine blir slettet utover kvelden. Når det er sagt, så synker jeg ikke ned på et nivå som deg å starte drittslenging. Så nå ber jeg deg pent å ligge unna denne tråden i den fine fremtid. Endret 27. mars 2009 av Thez
Tityus Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 (endret) Er uansett kun noen få mordi members med i denne videoen. Noen liker oss tydeligvis ikke og vil bruke det til å sverte hele guilden, dette er patetisk. Hadde mordi som guild utnyttet dette og farmet jevnlig så hadde alle members vært lvl 4/5, ta en runde å se på kill death rate på endel lvl 4/5 folk på serveren så ser du at det er veldig mange andre som har gjort akkurat det. Når det gjelder ganking så er vi langt langt ifra de værste på server, hvis man ikke tåler å bli drept så får man rerolle pve, husk at det er ett spill. Hvis jeg skulle tatt det som en personlig fornærmelse hver gang jeg ble drept hadde jeg klikka Endret 27. mars 2009 av kaos
Bulletus Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 (endret) Jaha, du gir deg ikke du. Hoho, klart vi tåler å bli diskutert om, vi kan selv velge hva vi vil ha i våres rekrutteringstråd. Du skal ikke se bort ifra at innlegene dine blir slettet utover kvelden. Når det er sagt, så synker jeg ikke ned på et nivå som deg å starte drittslenging. Så nå ber jeg deg pent å ligge unna denne tråden i den fine fremtid. For at dette skal være en rekrutteringstråd , så må tittelen på tråden inneholde dette - få dette inn i skallen en gang for alle ! Til han siste ; det er klart det er en hard kjerne av folk i guilden din som driver med jævelskap , hvis jeg hadde vært dere så hadde jeg kvitta meg med disse folka fortere enn kvikt !!! Er uansett kun noen få mordi members med i denne videoen. Noen liker oss tydeligvis ikke og vil bruke det til å sverte hele guilden, dette er patetisk. Hadde mordi som guild utnyttet dette og farmet jevnlig så hadde alle members vært lvl 4/5, ta en runde å se på kill death rate på endel lvl 4/5 folk på serveren så ser du at det er veldig mange andre som har gjort akkurat det. Når det gjelder ganking så er vi langt langt ifra de værste på server, hvis man ikke tåler å bli drept så får man rerolle pve, husk at det er ett spill. Hvis jeg skulle tatt det som en personlig fornærmelse hver gang jeg ble drept hadde jeg klikka Du misforstår hele greia her , det er ganking ved snakk med NPC SOM IKKE ER LOV SELV OM DET ER EN PVP SERVER. Les regelene for spillet og les postene før du åpner skriver noe neste gang som en annen her skrev før meg , dere setter dere ikke inn i ting og tang. Endret 27. mars 2009 av Bulletus
Tityus Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 Lol, blir drept ved npc'er daglig når jeg lvler alter, ingen som bryr seg om det. Vil anbefale pve server hvis du irriterer deg over sånt piss.
Anbefalte innlegg