Gå til innhold

Spill med lang enspiller-del?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aner ikke hvor lang tid jeg brukte, men mener jeg har lest at spilletiden skal være på rundt 20 timer. Noe som er bra mye for et FPS-spill. Vil tro jeg brukte ca det selv uten at jeg har tatt tiden. 9 timer på første gjennomgang synes jeg høres ekstremt lite ut!

 

Fable 2 kan man da fint komme gjennom på under 10 timer hvis man ikke gjør så mye annet enn hovedquesten. Hvis man utforsker mye blir det fort det dobbelte.

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Hva er egentlig best av Saints Row 2 og GTA IV?

 

Nesten alle har forskjellig mening når jeg sjekker rundt på nettet.

 

 

 

hva er best av ferrari å lamborghini?

 

 

 

Smaken er som baken, den er delt.

Hvordan kan du sammenligne SR2 og GTA IV med 2 biler som er veldig like kvalitetsmessig.

 

SR2 = Volvo 740 TIC.

 

GTA IV = Audi A6 med Quattro.

 

740 er kanskje morsom og kjøre/leke med, men kvalitet så ligger A6 langt forran.

Lenke til kommentar
Aner ikke hvor lang tid jeg brukte, men mener jeg har lest at spilletiden skal være på rundt 20 timer. Noe som er bra mye for et FPS-spill. Vil tro jeg brukte ca det selv uten at jeg har tatt tiden. 9 timer på første gjennomgang synes jeg høres ekstremt lite ut!

 

Fable 2 kan man da fint komme gjennom på under 10 timer hvis man ikke gjør så mye annet enn hovedquesten. Hvis man utforsker mye blir det fort det dobbelte.

 

Lurer nesten på om du blander BioShock med noe annet nå. 20 timer? For å få til det må du nesten gå over hver eneste lille detalj. Da blir det nesten litt feil å sammenligne med et annet spill om du gjør alt i det ene og minimalt i det andre. Sier seg selv at da blir det skjevt.

Lenke til kommentar

Du har jo selvfølgelig Grand Theft Auto IV som varer i rundt 30 timer etter vanlig spilling. Det er jo som kjent da Grand Theft Auto så du vet vel mer eller mindre hva du får der, men nå er også det første nedlastbare innholdet kommet. Det er eksklusivt til Xbox 360, heter The Lost and Damned og handler om en bikergjeng som heter "the Lost".

 

Ellers jeg anbefale Lost Odyssey - Et tradisjonelt og fantastisk vakkert J-RPG. Her tilbrakte jeg rett over 100 timer, og det er med historie hele veien, ikke slik som i Oblivion hvor du blir gående lenge uten noe som skjer. Absolutt å anbefale om du har lyst på et spill som ligner på bl.a Final Fantasy serien.

 

Notis: Jeg runnet BioShock på Normal på under 6 timer.

Lenke til kommentar

Jeg koset meg noen timer med Call of duty 4. Det spillet har den mest intensive enspillerdelen jeg har vært borti. Forza motorsport 2 tar også ganske mange timer å runde. :) Nevner de siden du ikke har nevnt noen spesielle kategorier for spillene.. Ser mange andre gode titler er nevnt tidligere i tråden.

Lenke til kommentar
Om du vil ha eit spel med lang enspiller-del, så anbefaler eg deg sterkt å ta ein titt på "The Orange boks" !

Der finn du Half-life 2, episode 1 og 2, Portal og Team fortress ! Det blir fort ein del timer der :)

Second det! Så det for 50,- til pc forleden dag på Elkjøp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...