Gå til innhold

Call of Duty 4 stunt av IW

Anbefalte innlegg

Skrevet

Referere til den orginale posten fra IW's 402:

Time to finally finish getting to 10th Prestige! I sent out the call a week or so ago asking who would be down for a Call of Duty 4: Modern Warfare all-nighter on the last weekend of Feb. and you guys answered the call. So many responded to the Twitter posting infact, that we decided to make it an even bigger deal. So here’s the plan.

Starting Tuesday Feb. 24th, the Variety Map Pack will become %50 off for those of you who still need to pick it up, leading up to the promotion, I’ll also be giving out tokens to download it for free on Twitter. When the last weekend of Feb. hits, starting Friday Feb. 27th and going until Monday morning, we’ll be flipping the ol’ mighty Double XP switch one more time!

That’s not all though, I plan on pulling an All-nighter on Friday the 27th in my attempt to finally reach Level 55 10th Prestige, and I want you guys to help get me there. To do that, we’ll be adding a new playlist to the rotation. The HARDCORE HEADQUARTERS playlist will be added on Friday 27th along with Double XP for the most XP heavy sessions you will ever see. Who’s down for a little Hardcore Headquarters on Shipment?! Carnage will ensue.

The 50% off Map Pack, Hardcore Headquarters playlist and Double XP includes Xbox Live and Playstation Network!

Anyone and everyone can participate, no sign-up, no anything. Just pop in the game on Friday the 27th and play. We’ll handle the rest.

I don’t know, I have a gut feeling that 10th Prestige is a good place to be…

Dette skal jeg i allefall benytte meg av

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Konge. Da vet jeg iværtfall hva jeg gjør den helga :D

Kanskje jeg skal nå 10 prestige jeg og. Er jammen på tide.

Yikes, HC HQ på shipment. Det høres helt forferdelig ut! Equip SAW and spray må jo være XP easy mode.

Endret av Konamixx
Skrevet

Muligheter for at eg og Lakus kan innhente oss kraftig den helgen da med andre ord :p Har så smått plukket opp COD4 om dagen, men med gruppepress fra IRL kompiser som vil herje i COD5 er det ein reall kamp altså...

Skrevet

Ble litt demotivert da jeg fant ut at jeg kun er på 6 Prestige. Er jo bare halvveis :( Slitsomt å spille så mye Free for all. Er jo så utrolig dårlig betalt for kills der. 5 pr stk og ingen match bonus å skryte av.

Spilte litt HC TDM idag. Er jo respawn på HC, det kan jeg ikke si at jeg likte noe særlig. Håper det er instarespawn på HQ versjonen.

Blir nok MP5 silencer, stoppingpower og dead silence neste helg tenker jeg.. Har virkelig fått sansen for den komboen nå.

Skrevet

Skal nå gullstjernen før MW2 kommer iværtfall..

Lurer på hva 402 mente med dette:

I don’t know, I have a gut feeling that 10th Prestige is a good place to be…

Ligger det noe bak, eller bare vil han ha gullstjernen? Vil gullstjerne gi deg noe spesielt i MW2?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...