Gå til innhold

Natural Selection 2


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Tenkte jeg skulle lage en liten tråd om Natural Selection 2 som Unknown Worlds holder på å sette sammen på en helt ny og egenprodusert grafikkmotor.

 

Natural Selection er et FPS med flere Strategi elementer.

Tror ikke de har kommet med noen release dato til Natural Selection 2.

 

Som sikkert alle vet så var Natural Selection (1) den beste modifikasjonen til Half-Life (1) :p

 

Først kan jeg kanskje vise hvordan Natural Selection ser ut på Half-Life (1) grafikkmotoren: http://www.youtube.com/watch?v=yJbR7wUoNBg&feature=related

 

Du finner flere videoer fra Natural-Selection 2 på YouTube og Unknown Worlds

 

31.10.09

Første inngame screenshots fra NS2!

NS2_marine_hallway_800x500.jpg

NS2_skulk_vent_800x500.jpg

Endret av PantZman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Har fulgt med siden krigen, det her blir spennende. Håper vi kanskje får ett komeptetivt miljø i Norge, men MTP hva vi har fått til med det relativt store spillet TF2 så tror jeg mulighetene er labre til umulig, så blir vel internasjonale klaner :(

 

Med andre, er ikke keen på å være en "pubber" i dette spillet, dette er ett av de spillene jeg virkelig har lyst til å hevde meg i!

Lenke til kommentar
Har fulgt med siden krigen, det her blir spennende. Håper vi kanskje får ett komeptetivt miljø i Norge, men MTP hva vi har fått til med det relativt store spillet TF2 så tror jeg mulighetene er labre til umulig, så blir vel internasjonale klaner :(

 

Med andre, er ikke keen på å være en "pubber" i dette spillet, dette er ett av de spillene jeg virkelig har lyst til å hevde meg i!

 

TF2 har vel ett veldig lite comp miljø i forhold til spillermengde globalt ? Vil nok anta at NS2 sitt gameplay oppfordrer organisert spilling i en større grad. Men ja, med mindre spillet virkelig slår ann så blir det nok lite bare her i Norge.

Lenke til kommentar

Jeg tenker på i Norge. Nå var jo ihvertfall TF2 meget sikted inn på komepetetivt spill... Nå i senere tid har det jo fått alt mulig bull som gjør public grinding til hovedfokus. (ikke at det er så gruelig negativt, men det hjelper ikke de som slåss for et ordentlig kompetetivt miljø)

 

Og neida, det kompetetive miljøet er større i andre land enn Norge, det norske miljøet har vel knapt 40 - 100 aktive spillere til enhver tid om jeg ikke tar veldig feil.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Er det noe beta nå for folk som har kjøpt?

 

Tenkte jeg skulle kjøpe special edition for å gi litt support til de.

 

EDIT: Hvordan har utviklingen gått med det dynamiske infeksjonssystemet? Har ikke fulgt så veldig mye med i utviklingen av NS2 ;)

Endret av Fenix
Lenke til kommentar

Dynamic Infestation er jeg ganske sikker på kommer.

Pre-orders have also allowed us to put the Heavy/Exoskeleton into the game, which was previously cut. We were also thinking seriously of cutting Dynamic Infestation but luckily we averted that.
(videoen i linken er Dynamic Infestation vist i Source motoren.)

 

Alpha/Beta ser ikke ut til å komme i år desverre.

As most of you know, we've been planning on releasing NS2 in some playable form this Fall. Back in May, we thought that if the game wasn't done, at least it would be ready to play in an alpha or beta state at the very least. We wish we still thought that was true, but now we realize it isn't happening.

Jeg fikk forsåvidt en mail angående de to bildene som også sier noe om at level editoren blir sluppet til folket i løpet av november.

We're also getting ready to release our "Spark" level editor. It will everything you need to start making NS2 levels and also to get a closer look at the dynamic lighting, art and tech in the game. In November we will be sending e-mail with download instructions to everyone that has pre-ordered.

Det er snakk om $19.95 (~120NOK) for Standard Edition og $39.95 (~240NOK) for Special Edition for de som ikke har forhåndskjøpt det enda.

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

Bestilte special edition nå :D. Hvordan kommer infeksjonssystemet til å fungere i gameplayet? Er det bare en detalj som gir variasjon til kartene?

 

Er ikke helt sikker, men sånn jeg har forstått det er det bare en fancy detalj for å vise map control (til alien siden såklart), men jeg er ikke sikker.

 

Offtopic.

Batabusa: hvordan var konserten? ble litt misunnelig her :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 8 måneder senere...

De som har forhåndsbestilt SE versjonen kan få teste alpha'en fra 26. juli. Har ikke forhåndsbestilt selv, men det er et spill jeg er nysgjerrig på, så kanskje vi kan se noen inntrykk fra folk her. B)

 

http://www.unknownworlds.com/ns2/news/2010/7/ns2_alpha_date_set

 

Er en av de som har forhåndsbestilt for en god stund siden og har prøvd litt, men spillet er ekstremt buggy og mangler mye... som forventet, men ser potensiale.

Ikke kjøp det enda om du er ute etter å ha det morsomt om du\dere skjønner, det er faktisk alpha versjon, men om du er higen på hjelpe utviklerene til å lage spillet så godt som mulig, kjør på.

Endret av banandan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...