Gå til innhold

Call of Duty: World at War Multiplayer


Anbefalte innlegg

Dette er tråden hvor vi kan diskutere og sammenligne angående Multiplayer til Call of Duty: World at War. Våpen, maps, perks,nazi zombies, coop etc.

 

Legg gjerne ut brukernavnet ditt på Call of Duty Headquarters, hvor man kan sjekke hverandres stats online.

 

Så da kan jeg begynne, hvilken rank er dere kommet i?

Endret av Lommizz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slik, da er denne tråden oppe! Så nå er det bare å diskutere World At War, tipper det er mange som spiller det online her. Uansett, jeg liker dette spillet veldig godt, selv om jeg vet at det er utrolig mange som er imot det og har gått tilbake til CoD4 osv... Men hva synes dere som faktisk spiller dette aktivt?

Lenke til kommentar
Det eneste negative jeg har å si om Cod:WaW er den elendige våpenbalansen. De 4 første Bolt riflene suger jo hestebæsj. Mens machine guns og smg's er veldig overpowered

 

Å si at bolt action rifles'ne ikke har power, bekrefter bare at du ikke har noe i denne tråden å gjøre. De dreper på et skudd (stort sett), men mindre du skyter fra kneet å nedover, så hvis du mener at det er dårlig laget så tror jeg du trenger å tenke deg om igjen en gang til. Men kan være enig i at enkelte våpen er for overpowered, som for eksempel MP40.

Lenke til kommentar
Det eneste negative jeg har å si om Cod:WaW er den elendige våpenbalansen. De 4 første Bolt riflene suger jo hestebæsj. Mens machine guns og smg's er veldig overpowered

 

Å si at bolt action rifles'ne ikke har power, bekrefter bare at du ikke har noe i denne tråden å gjøre. De dreper på et skudd (stort sett), men mindre du skyter fra kneet å nedover, så hvis du mener at det er dårlig laget så tror jeg du trenger å tenke deg om igjen en gang til. Men kan være enig i at enkelte våpen er for overpowered, som for eksempel MP40.

 

Ta deg en bolle.

Bolt riflene bruker man lang tid på å sikte inn med mens med smg og mg kan man bare skyte vilt i 1 sekund og drepe.

Lenke til kommentar
Klarer rask og effektivt og ta mye flere folk med bolt riflene. Et skudd i hode/brystet så dør de mens det tar betydelig lengre tid å drepe folk med SMG og maskingeværene

det er ikke alle som klarer å treffe på første skuddet, og før du kan skyte en gang til er du død. mye lettere å ta en hmg, som dreper på 2 skudd :/ også synes jeg 50 % av meny-mysikken er stygg. f.eks. den der den hese mannen driver å sier "øøøøøøøøø".

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Det eneste negative jeg har å si om Cod:WaW er den elendige våpenbalansen. De 4 første Bolt riflene suger jo hestebæsj. Mens machine guns og smg's er veldig overpowered

 

Å si at bolt action rifles'ne ikke har power, bekrefter bare at du ikke har noe i denne tråden å gjøre. De dreper på et skudd (stort sett), men mindre du skyter fra kneet å nedover, så hvis du mener at det er dårlig laget så tror jeg du trenger å tenke deg om igjen en gang til. Men kan være enig i at enkelte våpen er for overpowered, som for eksempel MP40.

 

Ta deg en bolle.

Bolt riflene bruker man lang tid på å sikte inn med mens med smg og mg kan man bare skyte vilt i 1 sekund og drepe.

De 4 første bolt riflene er jo de beste.

Du kan ikke si de er dårlige bare fordi du ikke klarer å bruke dem =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...