Gå til innhold

Northern Predators søker spillere!


Klan!  

  1. 1. Skal klanen spille mer enn Killzone 2?

    • Ja
      10
    • Nei
      18
    • Kanskje
      2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syntes også at dette bør bli en seriøs klan, og da med en leder som har kontakter som kan fikse forum (nettside?), og være en leder.

No offence HG, men jeg tror det vil være bedre med en eldre leder, og jeg tror også at det vil få flere folk med.

 

Ok, egentlig skulle jeg spørre deg, så..?

Mitt eneste krav er at jeg kan gjøre like masse som deg (med klanen)!

 

Jeg sa ikke at jeg skulle være med :p

 

Du anntydde det... :mellow:

Endret av HardC0re Gamer 1997
Lenke til kommentar
No offence, men jeg vurderte å joine, men etter jeg så de clan navna holder jeg meg unna. -_- Den bør heller ikke ledes av en elleve åring, enda en gang no offence men synes ikke så unge folk burde være i en Killzone2 clan en gang. :mellow:

 

1. CLAN NAVN: Kom med et forslag, du da! Se om andre liker det....

2. LEDER: Vi skal ha 2 ledere. Meg og en litt eldre person - Ga ''jobbtilbud'' til Paisly :p...

Lenke til kommentar

Jeg kunne sikkert vært delaktig med i klanen altså i litt høyere enn vanlige medlemmer, men mitt forslag er at vi setter CheeseyJunk som en som kan fikse forum, få med noen folk., registrere oss på sider o.l hvis dette er mulig.

 

Jeg ville også hatt en eldre person til som kunne vært den personen som kunne vært hovedsjefen og styrt deler av klanen, spilletid osv.

 

Så slik jeg syntes det burde vært:

 

CheesyJunk: Forum mod, ansvarlig for forum, registrering o.l.

 

Ellers syntes jeg at jeg (paisley) sammen med HGC1997, godt kan ha med en person til, en da respektabel og eldre person, slik at klanen virker mer seriøs en det ville gjort med yngre ledere.

Tenker da slik at vi blir 3 ledere, med den eldre som hovedleder og CheesyJunk som ansvarlig for forum, registrering, spilletider, rekruttering o.l?

 

Hva syntes da folket?

Lenke til kommentar
Jeg kunne sikkert vært delaktig med i klanen altså i litt høyere enn vanlige medlemmer, men mitt forslag er at vi setter CheeseyJunk som en som kan fikse forum, få med noen folk., registrere oss på sider o.l hvis dette er mulig.

 

Jeg ville også hatt en eldre person til som kunne vært den personen som kunne vært hovedsjefen og styrt deler av klanen, spilletid osv.

 

Så slik jeg syntes det burde vært:

 

CheesyJunk: Forum mod, ansvarlig for forum, registrering o.l.

 

Ellers syntes jeg at jeg (paisley) sammen med HGC1997, godt kan ha med en person til, en da respektabel og eldre person, slik at klanen virker mer seriøs en det ville gjort med yngre ledere.

Tenker da slik at vi blir 3 ledere, med den eldre som hovedleder og CheesyJunk som ansvarlig for forum, registrering, spilletider, rekruttering o.l?

 

Hva syntes da folket?

 

Veldig god ide, du ;) Men skal vi starte nettside da? Og ja, den beskjeden var til CJ (Er du med i GTASA? :lol: ).

Lenke til kommentar

Lag en egen tråd og ikke post greiene deres i andre klaner sine tråder! Ærlig talt..

 

Skriveleif: Kan du skifte KillZone til Killzone >.< Er jo mer irriterende en Littlebigplanet >.<

 

Får se hvor denne klanen kommer rett etter release og skal se om jeg blir med da :p

Endret av Fenix
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...