Gå til innhold

Northern Predators søker spillere!


Klan!  

  1. 1. Skal klanen spille mer enn Killzone 2?

    • Ja
      10
    • Nei
      18
    • Kanskje
      2


Anbefalte innlegg

Northern Predators

Hei!

 

Jeg og Kris er ledere av en klan som heter Northern Predators ;) Klanen er en helnorsk klan som spiller alt og spiller for moroa :p

Klanen er en X360/PS3/PC-klan, så denne tråden er også å finne i andre kategorier. Vi ønsker å ha et bra community. Vi kommer også til å ha en ''Team Chrissj''-del i klanen. Altså dere vi spiller med og mot hverandre i klanen, altså ikke andre klaner.

 

Vi er nå rundt 20 medlemmer, og vi ønsker flere. Her er noen eksempel på hvilke spill vi skal spille:

Counter Strike Source, Call of Duty 4, Call of Duty World at War, Modern Warfare 2, Massive Action Game, Gears of War, Gears of War 2, Killzone 2, FIFA 09, FIFA 2010. Denne listen kommer bare til å bli større og større. Kom gjerne med forslag ;)

 

Så come on, bli med en voksende klan for alle kjønn og alle aldre! :)

Endret av HCG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor ha engelsk navn? Vi er da stolte nordmenn hele gjengen. Så hvorfor ikke vise det?

 

Hva med "Dugnad", "Gjengen", "Gutta Båis", "Spelare" og "Lusekofte"?

 

Litt unikt og de skiller seg ut. Men for all del ikke velg navn som "Th1s N4m3 1s Z3xxXXXxxy".

 

Du kan bare komme med 2 forslag...Hvilke skal jeg ta?

 

EDIT: Poll added!

Lenke til kommentar

1: Hvem skal lede klanen? No offence, men jeg tviler på at en 11-åring vil kunne styre en så seriøs klan som jeg håper dette kommer til å bli

2: Jeg kan skaffe en som kan fikse forum og sånn + 4-5 folk, avhengig av hvordan denne klanen utvikler seg. PM me!

3: Det beste navnet: EatMyPants, evt. Modern Vikings eller lignende

 

Har bare plass til '8 til' hva da? Medlemmer eller forslag?

Endret av CheeseyJunk
Lenke til kommentar
1: Hvem skal lede klanen? No offence, men jeg tviler på at en 11-åring vil kunne styre en så seriøs klan som jeg håper dette kommer til å bli

2: Jeg kan skaffe en som kan fikse forum og sånn + 4-5 folk, avhengig av hvordan denne klanen utvikler seg. PM me!

3: Det beste navnet: EatMyPants, evt. Modern Vikings eller lignende

 

Har bare plass til '8 til' hva da? Medlemmer eller forslag?

 

1: Trenger vi leder? Jeg bare leder tråden.

2: Forum og sånn?

3: Addes

4: Forslag, men blir slettet hvis de ikke blir stemt på innen 2 dager :p

Endret av HardC0re Gamer 1997
Lenke til kommentar
1: Hvem skal lede klanen? No offence, men jeg tviler på at en 11-åring vil kunne styre en så seriøs klan som jeg håper dette kommer til å bli

2: Jeg kan skaffe en som kan fikse forum og sånn + 4-5 folk, avhengig av hvordan denne klanen utvikler seg. PM me!

3: Det beste navnet: EatMyPants, evt. Modern Vikings eller lignende

 

Har bare plass til '8 til' hva da? Medlemmer eller forslag?

 

1: Trenger vi leder? Jeg bare leder tråden.

2: Forum og sånn?

3: Addes

4: Forslag, men blir slettet hvis de ikke blir stemt på innen 2 dager :p

 

1: En leder som kan ta gode beslutninger hadde nok vært en fordel, så lenge det ikke er noen diktator

2: Forum til selve klanen, blir vel litt lite og holde seg til denne tråden her

3: I like pie

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...