Gå til innhold

Trenger noe nytt å spille på!


Anbefalte innlegg

Jeg trenger noe nytt å spille på, men det er ingen titler der ute som virker spennende. De spillene jeg har hatt det mest morro med er : Mass Effect, COD4, GH, <insert random arcade>, SR2

Jeg liker ikke bilspill. Og ikke fifa/nhl/osv. Har sett litt på Prince Of Persia, men har ikke blitt imponert nok til å kjøpe enda.

Hadde vært digg med et coop spill. Om spillet kommer ut i løpet av februar, så kan det være aktuelt å forhåndsbestille!

Mirror´s Edge, LEGO og Bioshock har jeg ikke lyst på!

 

Spill jeg har. (tror kanskje jeg har glemt noen, men de er sikkert kjedelige.)

Skjul
GH (alle)

COD 4

DOA 4

RB

GTA IV

Fable II

Crackdown

Too Human

Mass Effect

Saints Row 2

Saints Row

Gears of War

Gears of War 2

Halo 3

Viva

PGR 3

Assasin´s Creed

Devil May Cry 4

Ninja Gaiden 2

Overlord

Scene it

Splinter Cell DA

Two Worlds

Stranglehold

Naruto

Virtua Fighter 5

Army of Two

Orange Box

Dead Rising

Fuzion Frenzy 2

Lego Star Wars 2

Fallout 3

Kameo

Tenchu Z

The Darkness

N3

King Kong

BF:BC(ps3)

 

Tror det skal være det meste. Kan være noen som jeg ikke kommer på.

Endret av Instict
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mirror's Edge er ikke verdt 599, men det er ikke et direkte dårlig spill. Jeg trodde jeg ville ha problemer med å vite hvor jeg skulle, men opplevde mye større problemer med at hopp som i en omgang er helt lov plutselig ikke ble godkjent andre gang jeg måtte hoppe der. Og slik fortsatte det gjennom hele spillet, og det ble ganske irriterende. Dessuten opplever jeg det som ganske tomt på innholdssiden.

 

Bully: Scholarship Edition er å få tak i billig nå, litt gammelt men et helt ålreit sandkasse skolespill fra Rockstar.

Beautiful Katamari er sært sært sært, men moro moro moro!

Left 4 Dead er en god flerspiller, hvis du er interessert i slikt.

Lenke til kommentar

Se om du finner Mirror's Edge billig, det er verdt rundt 200 kroner mener jeg. Left 4 Dead er knallgøy, så lenge du spiller på Live (det er en forutsetning for å skaffe det). Ser at du har GTA IV, og The Lost and Damned kommer på tirsdag, det er kanskje verdt en kikk? Koster 1600 MSP(131,20kroner) og det skal ta rundt 10 timer å spille gjennom det. Ny story, nye våpen, nye motorsykler, og nye radiokanaler/Internett gir vel bra valuta for pengene. Du kan lese mer her.

 

EDIT: Halo Wars virker spennende, last ned demoen å se hva du syntes. Det kommer selvfølgelig an på om du ligger RTS, men det er veldig lettfattelig.

Endret av nypis
Lenke til kommentar

Og du har en PS3? Skamme seg. Det minste du kan gjøre er jo å kjøpe LBP, MGS4 og Uncharted. Sleng på Valkyria Chronicles, Resistance 2 og Killzone 2 og du vil ha en pakke med spill som vil underholde deg i lang tid. Ihvertfall så lang tid at InFamous og Uncharted 2 kommer ut. Eller kanskje MAG, God of War III og Final Fantasy XIII VS.

 

Du har penger til en PS3? Bruk den!

Lenke til kommentar
Og du har en PS3? Skamme seg. Det minste du kan gjøre er jo å kjøpe LBP, MGS4 og Uncharted. Sleng på Valkyria Chronicles, Resistance 2 og Killzone 2 og du vil ha en pakke med spill som vil underholde deg i lang tid. Ihvertfall så lang tid at InFamous og Uncharted 2 kommer ut. Eller kanskje MAG, God of War III og Final Fantasy XIII VS.

 

Du har penger til en PS3? Bruk den!

 

kanskje han syntes kontrolleren til xbox var overlegen og har heller lyst å investere i et xbox spill?

Lenke til kommentar
Og du har en PS3? Skamme seg. Det minste du kan gjøre er jo å kjøpe LBP, MGS4 og Uncharted. Sleng på Valkyria Chronicles, Resistance 2 og Killzone 2 og du vil ha en pakke med spill som vil underholde deg i lang tid. Ihvertfall så lang tid at InFamous og Uncharted 2 kommer ut. Eller kanskje MAG, God of War III og Final Fantasy XIII VS.

 

Du har penger til en PS3? Bruk den!

 

LBP/MGS4/Uncharted har jeg. Og Uncharted2, GOW3 skal jeg ha. Men nå var jeg i utgangspunktet på jakt etter 360spill (da jeg foretrekker å spille på denne)

 

 

Tilbake til topic; Ser ut som jeg kanskje kommer til å ende opp med Left 4 Dead. Har hørt mye bra om det, så får vel prøve det ut littegrann!

Lenke til kommentar

Alternativt går det an å ta en pause med all spilling. Bare finne på noe annet som fenger. Virker feil å tvinge seg til å finne noen spill som man får brukt tia med. Når du omsider får lyst til å spille igjen, så kommer også gleden mer tilbake og du koser deg mer med spillene, ergo slipper å lete etter spill å spille kun for å spille.

Men det er nå kun basert på egne erfaringer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...