Gå til innhold

Alien vs. Predator gjenoppstår


Anbefalte innlegg

Kanskje litt sutrete fra min side, men jeg synes det er litt misvisende å bruke et bilde fra filmene Aliens vs. Predator for å illustrere denne saken. Spillfranchisen "Alien vs. Predator" har ingenting med filmene (som kom seinere) å gjøre og fokuserer på verdensrommet og fremtiden som i Alien-filmene.

 

Men spillene inneholder jo også aliens og predators, trenger vel ikke bruke bilder med spillgrafikk som illustrasjon? Hadde selvfølgelig vert enda bedre med et litt proffere bilde med en liten marine i også.

 

Gleder meg til mer info, men rollespill? Hadde håpt på et AvP III i samme stil som de forrige men er åpen for nye impulser. Er bare at AvP2 var så moro i lan!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Satan, dette blir fett... Vokste opp på slutten av 80 tallet/starten av 90 tallet, med filmer som Alien sagaen og begge Predator filmene, og husker fremdeles da demoen/e av det første AVP spillet kom... Det fulgte med britiske PC Gamer, til 129kr (Inneholdt alle 3 fraksjons-demoene.. Marine, Alien og Predator)..JJeg bare måtte ha dem, koste hva, koste vil. Da dagen omsider kom, for release, var jeg å plukket opp fullversjonen, et spill jeg koste meg gløgg i hjel med.

 

AVP er faktisk et av de få spillene som har klart å skremme meg... Den syke "pipe" lyden når en facehugger hopper rett opp i ansiktet ditt, fra det store blå, sendte frysninger nedover ryggen og resten av nervesystemet.

 

AVP2, av Monolith var også bra, selv om jeg likte 1neren best (Mye grunnet tengeserie grafikken de valgte å bruke i 2eren)

 

Alt i alt.. Et spill jeg VIRKELIG ser frem til...

Lenke til kommentar
Er jeg dem eneste som ikke likte AvP2? Jeg elsket AvP, men 2ern fjernet jo alt det som skapte stemning i første spillet. Samt at multiplayer var altfor balansert i 2ern, noe som gjorde det utrolig kjederlig.

 

Håper at de bruker AvP1 som utgangspunkt, og lager noe i samme gate som det.

Ettersom det er folka som står bak eneren, ikke toeren, som lager dette regner jeg med det vil ligne mest på AvP1.

Lenke til kommentar

Likte AVP spillene jeg, brukte mange timer i de.

Husker når man spilte MP og ble superstressa når man stod i bunkersen på det ene mappet og hørte at "radaren" varslet om inkommende aliens

BIP BIP BIP BIP BIP BIP BIP BIP BIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP

Hyyyyyyyyyl, BANG BANG :p

 

Var også artig å spille Predator, men å være alien kunne gjøre selv den mest hardbarka sjømann sjøsyk :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...