Odesseiron Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Uhm, likte ikke Bullet for my valentine. Hørtes jo nesten ut som punk, noe ala Lost prophets. Beklager, men det er ikke min sjanger. I mine ører høres det tilsvarende ut, i hvert fall. Kompenserer med en klassiker:
Shepards Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 Søkte etter Soilwork på spotify, og det var ikke verst! Likte endel av sangene
RRhoads_InnleggNO Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Har lest igjennom tråden fort, men kan ikke se at noen har nevnt Pantera. Men nok om det, thrash metal er min favoritt metalsjanger, men hører på ganske mye forskjellig. Noen av favorittbandene mine er: Black Sabbath, Ozzy, Megadeth, Pantera, In Flames, Slayer, Lamb of God, Anthrax, Metallica og Iced Earth.
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 Noen Empyrium fans her? og en liten ting, når det står Pro 001 på en plate eg har, er det første eksemplaret da?
Adversary Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 og en liten ting, når det står Pro 001 på en plate eg har, er det første eksemplaret da? Hmm, si det.. Sjekka noen plater i hylla mi nå, og etter hva jeg kan se er det forskjellig alt etter hvem som har gitt ut plata. På Taake sin Doedskvad skive står det "KAR006" på siden det er Karisma Records som har gitt den ut. Men det forteller oss fortsatt ikke hva 001/006 betyr. Ellers kan jeg nevne at jeg sjekka ut Empyrium for noen uker siden. Ikke veldig imponert, men jeg starta kansje med feil album.
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 Hehe, syns det er helt fantastisk her. Ikkje start med det nyeste, Bør starte med de første.
teletubbiekid Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 Empyrium var avslappende. Hvilket språk synger de på?
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 Mest Engelsk, men noe på tysk og. Avslappende er det ja
xXZorroZorXx Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 (endret) Hva med å få litt liv i denne tråden igjen? Hva med å diskutere fjorårets beste skive? Selv synes jeg siste Testament-skiva troner høyt. Alestorm - Captain Morgans Revenge er ikke langt bak. Andre gode skiver fra i fjor: Belphegor - Bondage Goat Zombie Cavalera Conspiracy - Inflikted Satyricon - The Age Of Nero Motörhead - Motörizer Moonspell - Night Eternal Metallica - Death Magnetic (hadde gått lei av dem, men nye skiva er etter min mening deres beste. Minuset er lyden) EDIT: Skrev MoonsTell istedet for Moonspell Endret 28. mars 2009 av xXZorroZorXx
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 (endret) Hm beste skive i fjor. Hos meg kan diss enevnes: Cradle Of Filth - Godspeed On The Devils Thunder. Som den Cof fanen eg er så ligger denne høyt, ble overaskende bra, litt mer som de gammle men ikkje helt såklart. Krypt - Preludes To Death. Herlig black metal! Drowning The Light - The Serpents Reign. Veldig bra saker dette og Endret 28. mars 2009 av Slettet-o2Xgh2
Adversary Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Tror det må bli Meshuggah - ObZen eller Cynic - Tranced In Air Meshuggah - Bleed Cynic - The Space For This
teletubbiekid Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Beste skiva fra ifjor var Turning Season Within fra Draconian da. Og Skogslik er fan av COF? Hadde jeg aldri trodd om deg.
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Haha, ikkje det? De første platene, herlig stemmning på dem.
rbr Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=AJ2Je0Ibh2E Endret 28. mars 2009 av rbr
qweac_InnleggNO Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 (endret) Fjorårets album må være Fortress av Protest The Hero. Demians med Building An Empire kommer på en fin andreplass. Egentlig et ganske skuffende år... Endret 29. mars 2009 av qweac
Vaine Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 "Fuck it all and fucking no regrets" Her har du en Metallica fan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå