Hawkmoon Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Tenkte jeg skulle endelig sette meg ned med "the Witcher", og installerte spillet og lastet ned nyeste patchen. Men da jeg skulle installere den fikk jeg beskjed om at jeg måtte registrere spillet først. Problemet er at cd-keyen skulle stå på baksiden av manualen, men der fulgte ikke med manual i mitt spill, kun på pdf. Jeg pakket spillet ut fra plast selv, så ingen har tatt den. Noen andre som har hatt samme problem? Dette er frustrerende greier Håper jeg slipper å ta kontakt med atari å starte den papirmølla, det kan ta dagevis.....
Adversary Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Q: I bought Witcher copy in Canada and I can’t find registration Key…. A: Unfortunately we heard about this problem – you have to contact Atari Technical support and ask for a REPLACEMENT KEY Kjøpte du det i Canada? Enhanced ed. eller vanlig?
Hawkmoon Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Skrevet 11. februar 2009 Q: I bought Witcher copy in Canada and I can’t find registration Key…. A: Unfortunately we heard about this problem – you have to contact Atari Technical support and ask for a REPLACEMENT KEY Kjøpte du det i Canada? Enhanced ed. eller vanlig? Det er ikke enhanced edition, dette skjer når jeg prøver å patche spillet til enh ed. Jeg tror jeg bestilte spillet fra england, fra play.com - det er lenge siden jeg kjøpte det så husker ikke helt. Men det er enten uk eller fra norge.
Nesumar Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Tror du må skaffe ny key igjennom Atari. De blir vel å be om bilder av noe, men det er vel verdt det hvis du skaffer en ny key? Nesumar
Adversary Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Hmm. Kan være at du har fått en kanadisk versjon av spillet. I følge Wikipedia er det bare Russland som har en versjon uten manual. Svært lite sansynlig at du skulle fått en russisk en da. Uansett, er det nok svært lite forumet kan hjelpe deg med. Tror du bør sende en mail til support og spørre om du kan få en key.
Hawkmoon Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Skrevet 11. februar 2009 Jeg bare lurte på om noen andre hadde hatt samme problem å hvordan de evt løste det. Uansett så sendte jeg en mail til atari, og fikk svar umiddelbart, og 5 min senere fikk jeg ny key i innboksen. Jeg må si meg meget positiv overrasket over hvor raskt de fikk hjulpet meg, so thumbs up til atari.uk
Nesumar Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Gratulerer med ny key osv. Må si jeg også ble overrasket at det tok såpass kort tid. Ha det morsomt med The Witcher ! Nesumar
Exia Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Du måtte vel sende noe bevis for at du hadde spillet? Eller gir de ut keys til de som sier det ikke har? I såfall er det ganske retard.
Hawkmoon Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Skrevet 11. februar 2009 Ga de en kode som sto på coveret av spillet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå