Gå til innhold

StumbleUpon - Firefox addon'en som redefinerer nettsurfing


Lakus

Anbefalte innlegg

stumbleupon.png

StumbleUpon

 

 

StumbleUpon er en plugin til Firefox som gjør det mulig å gå til en tilfeldig internettside utifra dine forhåndsbestemte emner og temaer. Det blir nesten som kanalsurfing på TV-en, bare at du spesifiserer emnet kanalene du surfer gjennom inneholder. I Firefox vises StumbleUpon som en toolbar øverst og kan tilpasses og brukes akkurat når du trenger den. Det er vel nå også kommet til Internet Explorer, men det bruker forhåpentligvis ingen her uansett. Når du ikke vil Stumble kan du forresten velge den bort, så ikke bekymre deg over en ekstra verktøylinje i nettleseren din. Det finnes utrolig mange predefinerte emner å velge mellom. For eksempel: Humor, hacking, animasjon, sex/samliv, software, absurd, humor, dyr, mote, kunst osv. Det gjør jo da at du alltid finner noe nytt og interessant.

 

Har brukt StumbleUpon i et par måneder selv, og jeg er hekta. Er utrolig mye rart man finner!

Les mer på StumbleUpon's hjemmeside: StumbleUpon.com eller last ned direkte fra Mozilla.com.

 

Litt av det jeg har vært innom

 

Noen bilder jeg har funnet

Skjul
Soccer_throw_headshot.gif

if_browsers_were_women-s554x984-234-580.jpg

cake.jpg

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært en stumbler i 3år...

Men må si det begynner å bli litt old, ikke noe fornuftig å bruke det til...

Men, man kommer over så mye hysterisk at det er verd å ha utvidelsen installert...

Men bruker det så sjelden nå at jeg deaktiverer det mellom hver gang, det sinker Firefox litt...

 

Bare å fylle tid om man mot formoding ikke skulle ha noe annet å ta seg til...

Nå bruker jeg bare youtube til tidsfordriv...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...