Danielen Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Heisann. Lurer på om noen har noen RPG spill å anbefale.. Driver nå å spiller Dungeon Siege 2. Lei av Diablo 2. Vet ikke om Neverwinter Nights er no å kjøpe. Synes ikke Hellgate: London var no særlig. Synes heller ikke The Witcher så ut til å være noe jeg ville like. Takk på forhånd.
Nesumar Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Vil anbefale Oblivion med expansionpakkene. Det er noe jeg har hatt mange timer med moro. Fantastisk grafikk, AI-systemet er genialt, mange forskjellige ting å smale på, massevis av oppdrag. Helt klar noe du burde prøve ut Ellers en det, kan jeg jo liksågodt anbefale Fallout 3 fra samme utgiver. Litt mer scienceficiton enn Oblivion, men er på en måte basert på det samme systemet. Man ser virkelig at det er laget av samme utvikler. Derimot så klarte jeg ikke å sette meg helt inn i det som Oblivion, så det ble til at jeg gjorde ferdig hovedoppdragene og deretter sluttet. Du får se hva du synes ser kult ut, men vil anbefale at du prøver en av disse hvis du ikke har det og elsker RPG. Nesumar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Vil anbefale Gothic 3, men vær obs på at du må ha noen patcher for at det skal virke skikkelig. Ellers synes jeg Two Worlds er meget bra også
Danielen Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Skrevet 8. februar 2009 Takk for forslag.. Får se på no screens og filmer av gameplay og vurdere det. Har fallout 3 på PS3 og kan ikke si jeg var imponert sånn egentlig.. Hørt mye om oblivion men aldri fått prøvd det
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Lei av Diablo 2? Det går ikke ann :o Mass effect er strålende btw
Bikkebakke Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Vil sterkt anbefale Oblivion, ja! Heilt fantastisk spel.
Avenius Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Må de være relativt nye? Baldur's Gate spillene er jo fantastiske, om enn litt gamle nå. Ellers er det jo Lost Odyssey til X360 hvis du liker Final Fantasy type spill.
Danielen Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Skrevet 8. februar 2009 Vet at Baldur Gate også er en mulighet. Om det ikke blir for gammelt. Er jo bare å glede seg til diablo 3 kommer da... sikkert en gang neste år...
Danielen Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Skrevet 8. februar 2009 Svarte vel bare 3'ern fordi den er nyest av dem...
Avenius Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 2eren er faktisk enklere enn 3eren, som forsåvidt er ganske fullt av bugs og til tider veldig vanskelig. F.eks "stunlocks" fra beasts.
Chapper Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Gothic 3 kan være ekstremt frustrerende til tider, med spesielt nevnte "stunlocks". Har det, men avinstallerte det for litt siden, da jeg aldri kom meg helt inn i spillet. Det var fryktelig gøy å kunne velge side mellom mennesker og orker da, prøvde litt av begge, men jeg klarte liksom aldri å ta tilbake den første byen. Jeg var vel for dårlig Anyway, spillet sliter med en del bugs, så flere patcher trengs. Jeg ville heller plukket opp Oblivion med ekspansjonene. Titalls, om ikke hundretalls, av timer med underholdning der Jeg har hørt, og sett på review'er selvfølgelig, at Fallout 3 er et godt spill. Beklageligvis har jeg ikke spillt det selv ennå, så jeg kan ikke si noe på det bortsett fra at jeg planlegger å skaffe det selv. Hva? ikke se sånn på meg, jeg sa jeg skal kjøpe det!
Stifi Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Svarte vel bare 3'ern fordi den er nyest av dem... Gothic 3 er ingen ting i forhold til 2ern.
Nesumar Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Er vel smak og behag det Noen liker det mens andre liker noe annet. Selv har jeg ikke prøvd verken 1ern eller 2ern, men 3ern har jeg prøvd. Helt greit spill, men med en god del bugs og at spillet så halvferdig ut ødela for meg. Nesumar
Enceladus Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 (endret) -Vampire The maquerade -Bioshock -Mount & Blade -Deus Ex -Stalker shadow of Chernobyl -System Shock 2 -Dark Messiah of Might and Magic -Divine Divinety -Beyond Divinity -Arcanum of Stemworks & Magic Obscura Endret 8. februar 2009 av Gnomkraft
Erik Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Oblivion er det spillet jeg ville anbefale. Gammelt? Ja. Men det er så mange mods som kan "pimpe" opp grafikken så jeg ville ikke være urolig. Et fantastisk spill alt i alt.
Crazy Joe Davola Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Nevnte bare Gothic 3 siden det kun er det jeg har prøvd i Gothic serien, utenom Forsaken Gods som jeg spiller nå for tiden. Godt mulig Gothic 2 er bedre enn Gothic 3
ShampooMacTavish Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 (endret) Oblivion er det spillet jeg ville anbefale. Gammelt? Ja. Men det er så mange mods som kan "pimpe" opp grafikken så jeg ville ikke være urolig. Et fantastisk spill alt i alt. Oblivion? Gammelt? Deus Ex er gammelt. Space Invaders er gammelt. Pong er gammelt. Men Oblivion? Tre år er ikke gammelt. Uansett, hvis du aldri har prøvd Oblivion, løp og kjøp! Et av dette årtusenets beste RPG-spill. Endret 8. februar 2009 av ShampooMacTavish
romanc Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Mange gode RPG'er foreslått her. Men basert på de to eksemplene du nevner vil jeg foreslå Sacred (Allerhelst Gold-versjonen) og Sacred 2. 3dje persons 'zoomed out' hack'n'slash-fest med nedtonede RPG elementer og tonnevis av sidequests.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå