Gå til innhold

SOCOM: Confrontation: Generell diskusjon og informasjon


- FuzioN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ca. 30+ nordmenn som spiller dette hver dag. Deribalnt Norges største klan (på SOCOM) [NOR]. Spillet skulle vel egentlig kommet nå på fredag, men ble nylig utsatt til Mars. Men er jo ikke noe problem å kjøpe det fra enten en amerikansk butikk eller på US PS.

 

Som Mala sier så var det mye bugs og dritt i starten, men 1.3 patchen som kom for noen uker siden har rettet opp på en god del (samt lagt til mer). Fortsatt likk småbuggy, men det ordner seg :)

 

Kommer også nye maps etterhvert (3 originale SOCOM maps + 2 helt nye) så det er bare å vente :)

Håper bare det er Blizzard, Abandoned og Death Trap (eller Blood Lake) som kommer :) Nye modes er også ventet, så spillet blir nok bra etterhvert (Blir nok aldri like bra som S2, men lov å håpe).

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg bruker bare min PS3 til en eneste ting - og det er å spille SOCOM.

Socom var også grunnen til at jeg i det hele tatt kjøpte PS3 i sin tid.

 

Synes igrunn SOCOM var bra fra det kom i USA også jeg - og jeg var også med på BETA TESTEN i usa.

DEN versjonen var uferdig den. Derfor var jeg kanskje overassket hvor "ferdig" den første versjonen var også.

 

Uansett, det har vært flere patcher frem til nå.

1.41 patchen kommer samtidig med EU release.

 

Socom kan lastes ned fra PSN og burde vært obligatorisk for de fleste som liker online spill uten respawn og med et bra community.

 

Socom sitt norske community finner du på www.socom.no

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er det bare meg som mener dette spillet er møkk?

Buggete grafikk, knotete gameplay osv..... Hvorfor kunne de ikke legge med et offlinebrett så en ihvertfall kunne øve litt før en slaktes som maur i et glass av andre spillere? IDIOTISK

 

Nå fikk jeg først dette spillet på fredagen, så jeg ga det en sjanse i helgen. Liker det ikke, liker det ikke litt engang. Totalt vil jeg tro jeg har spilt ca 10 timer.

 

Nå skal det nevnes at jeg ikke har spilt noen av de andre spillene i serien, og jeg kommer heller ikke til å gjøre det. Takke meg til CoD Modern Warfare, der har de mye å lære mener nå jeg.

 

-Tet

Lenke til kommentar

Eh, hvorfor ikke lage et eget unranked rom for å øve ? flust av beginnere folk som gjør det... trur ikke du har sjekket ordentlig mulighetene.

 

Ellers mener jeg Alle andre online spill har noe å lære av Socom.. hvorfor ? bare se på valgmulighetene man har. lage egne rom, eget oppsett for klaner, respawn/unrakned/ranked, egen server liste hvor du selv velger server og rom, enkelt å finne folka du vil spille med osv osv lista er lang.

 

Det er selvsagt noen ting som mangler iforhold til de tidligere socom spillene som er sårt savnet, men det kommer etter all sannsynlighet i fremtidige patcher.. noe som bringer meg til at slant6 patcher og lager nye ting til dette spillet hele tida (får patch denne uka som fikser flere bugs og 1.50 kommer snart, og rykte om ny map pack med 5 maps 19april), og hører faktisk på oss når det gjelder hva vi vil ha... det kan du være med på å få frem på www.socom.com US forum delen.

 

Men folk har forskjellig smak, noen liker FPS, noen liker 3ps .. jeg vet jeg setter mer pris på taktisk 3ps med skreddersydd oppsett, enn respawn FPS som ikke har noen valgmuligheter nesten og kjører standard quick join random rom, og respawne hele tida for kjapp action.(blir for kjedelig i lengden, men spiller det i ny og ne hele tida), Hadde bare alle FPS/3PS hatt det oppsettet socom har, så hadde alt vært flott.. for min del så teller det å spille med venner, spille klankamper, kunne ha flere valg på alle områder veldig mye.. noe jeg trur det gjør for alle som spiller slike spill.

 

Menmen.. spill COD4 hvis du liker COD4, er ikke noe point i å spille et spill du ikke liker. Bare ikke bash et spill som du ikke har utforsket ordentlig og gi falske opplysninger ;)

Og hvis du vil gi det en sjanse til i nærmere fremtid, så spill gjerne med oss andre norske når vi lager norge rom :) så kan vi jo vise deg litt også ;) og ha det artig. :)

Lenke til kommentar
Eh, hvorfor ikke lage et eget unranked rom for å øve ? flust av beginnere folk som gjør det... trur ikke du har sjekket ordentlig mulighetene.

 

Ellers mener jeg Alle andre online spill har noe å lære av Socom.. hvorfor ? bare se på valgmulighetene man har. lage egne rom, eget oppsett for klaner, respawn/unrakned/ranked, egen server liste hvor du selv velger server og rom, enkelt å finne folka du vil spille med osv osv lista er lang.

 

Det er selvsagt noen ting som mangler iforhold til de tidligere socom spillene som er sårt savnet, men det kommer etter all sannsynlighet i fremtidige patcher.. noe som bringer meg til at slant6 patcher og lager nye ting til dette spillet hele tida (får patch denne uka som fikser flere bugs og 1.50 kommer snart, og rykte om ny map pack med 5 maps 19april), og hører faktisk på oss når det gjelder hva vi vil ha... det kan du være med på å få frem på www.socom.com US forum delen.

 

Men folk har forskjellig smak, noen liker FPS, noen liker 3ps .. jeg vet jeg setter mer pris på taktisk 3ps med skreddersydd oppsett, enn respawn FPS som ikke har noen valgmuligheter nesten og kjører standard quick join random rom, og respawne hele tida for kjapp action.(blir for kjedelig i lengden, men spiller det i ny og ne hele tida), Hadde bare alle FPS/3PS hatt det oppsettet socom har, så hadde alt vært flott.. for min del så teller det å spille med venner, spille klankamper, kunne ha flere valg på alle områder veldig mye.. noe jeg trur det gjør for alle som spiller slike spill.

 

Menmen.. spill COD4 hvis du liker COD4, er ikke noe point i å spille et spill du ikke liker. Bare ikke bash et spill som du ikke har utforsket ordentlig og gi falske opplysninger ;)

Og hvis du vil gi det en sjanse til i nærmere fremtid, så spill gjerne med oss andre norske når vi lager norge rom :) så kan vi jo vise deg litt også ;) og ha det artig. :)

 

 

siden dette er sånn generell tråd.. kan jeg kjøpe dette på ebay og spille det på min norske ps3? var ganske heftig prisforskjell fra usa til norge

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...