Gå til innhold

Ny The Conduit video fra Comi-Con


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt jeg.. Det ser ut som en helt vanlig FPS. Hvorfor skal man gidde å kjøpe det her når det finnes så mange andre, bedre, FPS'er til 360, PS3 og PC?

At det har forrige generasjons-grafikk (og, ja, det ER det..) og ikke skikkelig surround hjelper heller ikke. Wii kontrollsystemet er ikke nok til at jeg gidder å kjøpe det, desverre.

Lenke til kommentar
Vet ikke helt jeg.. Det ser ut som en helt vanlig FPS. Hvorfor skal man gidde å kjøpe det her når det finnes så mange andre, bedre, FPS'er til 360, PS3 og PC?

At det har forrige generasjons-grafikk (og, ja, det ER det..) og ikke skikkelig surround hjelper heller ikke. Wii kontrollsystemet er ikke nok til at jeg gidder å kjøpe det, desverre.

Ser ikke hvordan du kan dømme et spill ut i fra grafikken. Og hvordan vet du hvor godt spillet er før du har prøvd det? Her er uansett noen ord fra de som har testet det.

 

I got some hands on goodness with The Conduit last week and walked away very impressed with what High Voltage is doing on the system. The tech is every bit as impressive as they've been promising. It's also just a really, really solid first-person shooter, not the most original thing in the entire world but fun as hell and immediately engaging.

 

The level I played through seemed tightly bound though; I ran into a few not-so-invisible walls funneling me down a specific path. The actual shooting is very good, recalling Metroid Prime 3’s intuitive interface but losing its obnoxious balancing issues. The enemies I ran into were smart and aggressive, but they didn’t take a million shots to bring down. Excellent stuff. Also impressive is the sheer amount of customization available in The Conduit. Every aspect of the game can be tweaked to a specific degree. Pointer and turning sensitivity just a smidge too high? You can bump it down just a hint, then maybe another hint, to your heart’s content. Find the default HUD too invasive? You can move any onscreen icon anywhere you like or remove them completely for a more immersive experience.
Lenke til kommentar
Vet ikke helt jeg.. Det ser ut som en helt vanlig FPS. Hvorfor skal man gidde å kjøpe det her når det finnes så mange andre, bedre, FPS'er til 360, PS3 og PC?

At det har forrige generasjons-grafikk (og, ja, det ER det..) og ikke skikkelig surround hjelper heller ikke. Wii kontrollsystemet er ikke nok til at jeg gidder å kjøpe det, desverre.

 

Tja, må ikke konkludere for tidlig, uten å ha prøvd det ;)

Personlig ser jeg et potensiale her, kan ikke si at det er overflod av slike spill til Wii.

 

Matsini

Lenke til kommentar
Ser ikke hvordan du kan dømme et spill ut i fra grafikken.

 

Jeg gjør jo ikke det. Jeg sier at det generelt ser veldig "typisk" ut. At grafikken ikke er all that er bare en ekstra hump i veien.

 

Men...

 

Og hvordan vet du hvor godt spillet er før du har prøvd det?

 

Tja, må ikke konkludere for tidlig, uten å ha prøvd det ;)

 

.. jeg har ikke prøvd det selv, så det kan godt hende at jeg skifter mening. Får se når det kommer noen reviews av det. :)

 

Personlig ser jeg et potensiale her, kan ikke si at det er overflod av slike spill til Wii.

 

Nei, det er så absolutt ikke det, men det betyr ikke at "det ene" som kommer vil bli bra. Uansett, jeg syntes Metroid 3 var ganske artig, så det kan jo hende at jeg blir positivt overraska. Jeg har bare satt forventningene litt on hold. Mulig det gjør det enda bedre når jeg først får testa det. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...