grusisalaten Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Prøver meg litt på serversiden og har nettop satt opp en ny norsk TF2 server på UNINETT. Jeg trenger noen folk til å teste denne for å se hvordan den holder seg. Hvis alt går som det skal så blir den stående der . IP: 158.39.124.127 Har vanlig map rotation på denne. Håper på litt tilbakemelding på ping og sånt, så kan vi se om det er verdt å bruke linja.
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 (endret) Pingen på serveren var generelt bra, hadde i gjennomsnitt 60 i ping. Dere burde kanskje ha litt lavere mapcycle. Servernavnet var HiN, Høgskolen i Narvik ? Endret 6. februar 2009 av Slettet+981287349
grusisalaten Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Skrevet 6. februar 2009 Pingen på serveren var generelt bra, hadde i gjennomsnitt 60 i ping.Dere burde kanskje ha litt lavere mapcycle. Servernavnet var HiN, Høgskolen i Narvik ? Ja, norges beste høgskole . Med lavere mapcycle, mener du færre maps eller lengre tid mellom skift?
Bobbylove Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Jeg er noob i tf2 men sett den på tf2_well så spiller gamer.no litt? ;D Har endel timer å slå ihjel i dag grunnet tidlig opp i morra ;/
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 (endret) Med lavere mapcycle, mener du færre maps eller lengre tid mellom skift? Færre maps og lengre tid på mapsene. Men de banene det er "Spring til punkt A og ta over" burde det kanskje være litt lengre tid. Off topic: Er fra narvikgutt selv, artig med en server derifra iallefall! Endret 6. februar 2009 av Slettet+981287349
grusisalaten Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Skrevet 6. februar 2009 (endret) Takk for at dere orket å teste den , virker som om jeg kan ha den kjørende nå. Har maks runder pr map på 8, og winlimit på 7 nå. Den var 4, 3 tidligere. Noen innspill på hvordan map rotation burde se ut? Nå er det allmaps, altså: cp_gravelpit cp_dustbowl cp_granary cp_well ctf_2fort tc_hydro ctf_well cp_badlands pl_goldrush cp_fastlane ctf_turbine pl_badwater cp_steel Endret 6. februar 2009 av Grus i Salaten
colakork Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Du kunne tatt med pl_dbheights, utrolig fett map.
grusisalaten Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Skrevet 7. februar 2009 Du kunne tatt med pl_dbheights, utrolig fett map. La til mappet nå. Hva er forskjellen på vanlig dustbowl og dette mappet egentlig?
colakork Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 dustbowl er ctf eller hva det heter... dbheights er jo map hvor du skal få vogna i mål
Xifi Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Dustbowl er capturepoint, dbheigths er payload det er et fett map værtfall, jeg syntes selv at ctf_well og ctf_2fort er utrolig kjedlige maps, men det er nå min mening
grusisalaten Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Skrevet 10. februar 2009 Adder den til favoritter Takk for det . Den har vært nede litt disse to siste dagene pga en liten emerge -uavDN world , men nå skal den stå å suse så lenge det lar seg gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå