Gå til innhold

CoD:WaW patch 1.2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig!

Har faktisk sluttet å spille COD5 bare på grunn av mange av problemene det var..mest irriterende var nok den med at man måtte gå inn og ut av spillet for å komme inn på ny server.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg er faktisk veldig uenig. Jeg liker WW2 like mye som modern krig, men MW hadde litt mer bevegelsesfrihet selv om det var selvsagt mye scripting hele veien. I WaW føler man som hele kampanjen (som jeg har rundet) tar sted i en usynlig korridor og t.o.m. skuddene er skriptet. Du kan ha drept alle synlige fiender og likevel få en mystisk skudd i hodet plutselig når du prøver å løpe en annen vei som utviklerne har planlagt for deg. Slike ting (sammen med utrolig mange bugs og crashes) gjorde at SP-delen av spillet var mer frustrerende og plagsom enn gøy. Det er et enormt problem for et spill...

Joa, jeg skal innrømme at uttalelsen min var noe bombastisk, og selvfølgelig er det slik at man fint kan like MW bedre enn WaW selvom WWII settingen er favoritten. I mitt tilfelle settes WaW over MW, og jeg syntes den "usynlige korridoren" som du nevner er vel så lett å legge merke til, dersom man ønsker det, i MW. I størsteparten av scenariene man blir stilt ovenfor i begge spillene, syntes jeg selv at det aldri føles unaturlig å gå dit utvikleren "vil" at du skal gå. Men smaken er som alttid som baken, ræva :p

Nå venter jeg bare på at alle favoritt servere skal oppdatere til 1.2 de også. Makan til treiginger!

Endret av Tackli
Skrevet (endret)

Nå går det faktisk an å spille i co-op, og både den vanlige kampanjen og zombie-modusen løfter hele spillet når man spiller med andre folk. Dette er gode greier.

Endret av Khogn
Skrevet

fikk lastet ned 1.2 jeg og nå, og den fungerte bra den. prøvde ikke coop, men ba (bolt-action) riflene i mp var ganske gode å bruke nå. makin day var greit det og. det som virkelig ville være topp, var hvis de lagde nye versioner av gamle carentan og harbor fra cod1 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...