Marbash_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Spilte det for litt siden, men nå kan jeg ikke finne igjen fila. Noen andre som husker det?
Åsmund_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Javist. spilte det mye med opptil 3 andre kompiser når jeg var liten. Spilte det for bare noen år siden også. holdt på i 3 eller 3.5 timer. Har ikke spilt det etter det. Husker det føltest håpløst når jeg gikk rundt med bare ei tønne til å dekke kroppen. Til slutt var den en eller anen gavemiddel onkel som ga meg penger så jeg fikk klær igjen Molight burgers elns starte jeg alltid på. deretter den dyreste klesbutikken og så fabrikken. Tror det var rutinen.
Villanden Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Spilte det for noen uker siden. Fant en versjon på nettet. Fortsatt en klassiker.
Dr. Mobius Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Jeg plukker det frem med jevne mellomrom. Et artig lite spill.
DaKurlzz Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Kunne vel kanskje skrive litt om det for oss uvitende? Alltid gøy å prøve ut gamle spill.
Dr. Mobius Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Kunne vel kanskje skrive litt om det for oss uvitende? Alltid gøy å prøve ut gamle spill. http://en.wikipedia.org/wiki/Jones_in_the_Fast_Lane Du bør teste det
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 her er vår norske omtale av business simulatoren som fikk alle små til å tjene penger og voksne til å samle strategier for hvordan å betale husleia. Lenke. Good times.
dekar24k Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Jones in the Fast Lane var/er konge. Det er en flash-versjon her som er identisk med den originale DOS-versjonen (256 color-versjonen, den kom i 16-color EGA også). http://rambo3.googlepages.com/jones.html
Crazy Joe Davola Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Lastet det ned for ca et år siden, og det er helt fantastisk den dag idag. Husker godt jeg og noen kompiser satt og spilte dette i ungdomsårene. Det var gode tider det
AltF4 Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 (endret) På abadonia.com kan du laste det ned Edit: Tror jeg i hvert fall... Finner faktisk ingen download-knapp! Mulig man må være medlem. Endret 15. februar 2009 av AltF4
CREDiiBLE Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 (endret) Fantastisk spill som jeg fortsatt spiller 2-3 ganger i uka den dag i dag (på togturer). En slags veldig tidlig versjon av The Sims, blandet med et personlig tycoon-spill. Spilte det første gang i 1995, og har hatt det på diskett siden den gang. Vet også at det går ann å laste ned bl.a på Abandonia. Husker jeg for et par år siden leste at noen laget en remake av spillet, men det virker som om det prosjektet er lagt på is. Hva er det høyeste dere har klart å tjene på fabrikken? Husker det var en gang hvor inflasjonen steg noe helt sykt, og jeg satt med helt drøye summer på toppen. Og en liten digresjon; Er det noen som fortsatt spiller MadTV (ikke forveksle det med SmashTV) eller High Seas Trader? De to, sammen med Jones in the Fast Lane er selve essensen av min spillbarndom. Tre fantastiske spill som jeg fortsatt syntes er fantastiske den dag i dag. Herlig ulineære spill hvor du selv skaper din egen skjebne. Endret 16. februar 2009 av credible
CREDiiBLE Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 her er vår norske omtale av business simulatoren som fikk alle små til å tjene penger og voksne til å samle strategier for hvordan å betale husleia. Lenke. Good times. Har kommet over siden din endel ganger, og blir like positivt overrasket hver gang. Super side du har der
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 her er vår norske omtale av business simulatoren som fikk alle små til å tjene penger og voksne til å samle strategier for hvordan å betale husleia. Lenke. Good times. Har kommet over siden din endel ganger, og blir like positivt overrasket hver gang. Super side du har der Takker for fin tilbakemelding. Se opp for en og annen retroklassiker fremover!
elpinoino Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Jones er ett av favorittspillene mine fra gammelt av. Jeg spilte det senest for bare ett par uker siden og det er like gøy enda. Anbefales på det sterkeste til de som ikke har prøvd det enda.
razh0r Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Spillet kan testes i flash her: http://home.broadpark.no/~kboye/jones/jones.html
Blåbær Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Evig bra spill, husker jeg spilte det hos kompiser da jeg var yngre <3
Dobica Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Vi spiller det også noen ganger Veldig underholdende spill! Rart at et så enkelt spill kan være gøy så lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå