Gå til innhold

Noen som fortsatt spiller "Jones in the fast lane"? :p

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Javist. spilte det mye med opptil 3 andre kompiser når jeg var liten.

Spilte det for bare noen år siden også. holdt på i 3 eller 3.5 timer. Har ikke spilt det etter det.

Husker det føltest håpløst når jeg gikk rundt med bare ei tønne til å dekke kroppen.

Til slutt var den en eller anen gavemiddel onkel som ga meg penger så jeg fikk klær igjen :)

Molight burgers elns starte jeg alltid på. deretter den dyreste klesbutikken og så fabrikken. Tror det var rutinen.

Gjest Slettet+9018234
Skrevet

her er vår norske omtale av business simulatoren som fikk alle små til å tjene penger og voksne til å samle strategier for hvordan å betale husleia. Lenke. Good times.

Skrevet (endret)

Fantastisk spill som jeg fortsatt spiller 2-3 ganger i uka den dag i dag (på togturer). En slags veldig tidlig versjon av The Sims, blandet med et personlig tycoon-spill. Spilte det første gang i 1995, og har hatt det på diskett siden den gang. Vet også at det går ann å laste ned bl.a på Abandonia.

Husker jeg for et par år siden leste at noen laget en remake av spillet, men det virker som om det prosjektet er lagt på is. Hva er det høyeste dere har klart å tjene på fabrikken? Husker det var en gang hvor inflasjonen steg noe helt sykt, og jeg satt med helt drøye summer på toppen.

Og en liten digresjon; Er det noen som fortsatt spiller MadTV (ikke forveksle det med SmashTV) eller High Seas Trader? De to, sammen med Jones in the Fast Lane er selve essensen av min spillbarndom. Tre fantastiske spill som jeg fortsatt syntes er fantastiske den dag i dag. Herlig ulineære spill hvor du selv skaper din egen skjebne.

Endret av credible
Skrevet
her er vår norske omtale av business simulatoren som fikk alle små til å tjene penger og voksne til å samle strategier for hvordan å betale husleia. Lenke. Good times.

Har kommet over siden din endel ganger, og blir like positivt overrasket hver gang. Super side du har der :)

Gjest Slettet+9018234
Skrevet

Har kommet over siden din endel ganger, og blir like positivt overrasket hver gang. Super side du har der :)

Takker for fin tilbakemelding. Se opp for en og annen retroklassiker fremover!

• 1 måned senere...
Skrevet

Jones er ett av favorittspillene mine fra gammelt av. Jeg spilte det senest for bare ett par uker siden og det er like gøy enda. Anbefales på det sterkeste til de som ikke har prøvd det enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...