Gå til innhold

Men Of War


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Realistic er veien å gå for en ordentlig spillopplevelse både i MP og SP. Men regn med mange forsøk i singleplayer. I MP så er det knall, kan ligge en soldat i en busk og sabotere eller AT guns. Merker det ikke før det smeller.

 

Tips for andre russiske mission er å putte alle reservetroppene man får til minelegging nær toget slik narrator foreslår. Bruk hver eneste mine i kassene.

Lenke til kommentar

nei,fks når du klikker på fientlige styrker,får du deres "field of view"...hvor langt de ser og hvor....Enn på egne styrker?Hmm...Enda en klage kommer....Er irriterende når forsterkninger dukker opp og går rett i kamp,når du ikke gir ordre om det...Det er litt for kaotisk og blodig,du bryr deg ikke til slutt at du mister masse soldater.I SHOWW2,var det morsomste forholdet du etter hvert fikk med de enkelte soldatene,du kjente igjen navnene,brukte laaaang tid på å gi de ymse våpen og noen ganger ble de med på neste kart....artig..Men som sagt,hovedgrunnen til at jeg kjøpte spillet er at jeg vet at det kommer noen mods som er sinnsykt bra...

Lenke til kommentar

Har noen av dere klart å fullføre oppdraget hvor en må holde tyskerne unna båtene som evakuerer Sevastopols befolkning? Jeg klarer såvidt å overleve til 8/12 båter har kommet seg unna helskinnet. I det siste forsøket mitt hadde jeg drept 913 soldater og 50 tanks/kjøretøy, og det var sikkert like mange igjen på kartet da jeg tapte. :p

Endret av Totenkopf
Lenke til kommentar

Nei, jeg er også der på den russiske kampanjen. På det første forsøket fikk jeg 8/12 båter jeg også. Når jeg tenker etter kunne jeg brukt kystbatteriet mer strategisk, da man får lite bruk for det når fienden har kommet forbi første forsvarslinje. (minimum ~150 meter range)

 

Det er veldig kjekt for å ta ut en av de to superartilleriene til tyskerne. (Dora og Schwerer Gustav antageligvis) Tid for å lade om er ca. 3 minutter.

 

Bruk "rocketlauncher" infanteri for å ta ut tracks på fiendlige tanks.

 

Har ikke lete spesiellt godt, men det kan tenkes at man kan bruke reservene man får i starten til å delegere de til minelegging i andre forsvarslinje. De spredde AT minene og barrierene holder bare ikke.

Endret av Uncron
Lenke til kommentar
Det er veldig kjekt for å ta ut en av de to superartilleriene til tyskerne. (Dora og Schwerer Gustav antageligvis)

 

Nja, Dora og Schwerer Gustav var jernbanekanoner, du tenker nok på Mörser Karl.

Stemmer. Jeg kan ikke huske å ha sett de gå på spor i oppdraget, men siden det var to av de i tillegg til at Schwerer Gustav og Dora ble tatt i bruk i beleiringen av Sevastopol så virket det som en god forklaring da jeg skrev innlegget.

 

Du burde ta en pause fra det oppdraget hvis det går skeis- ta bonus oppdrag eller tysker oppdragene, veldig artige.

Lenke til kommentar

For de som har lyst å teste litt Flerspiller og ikke har kjøpt spillet er Betaen nå åpnet for alle.

 

Ikke si at den kom for sent!

Spillet skulle ikke egentlig vert utgitt før nå på Fredag (27/02).

Fileplanet holder sine planer, 505 Games (utgiver) gjør som sakt ikke det.

Sånn er det bare.

 

 

Link til registrering (Selv om den er åpen, er det X antall nøkler!)

 

http://www.fileplanet.com/promotions/men-of-war/

 

 

 

Kjøp via Norsk Butikk: (Ikke enda bekreftet, men kan prøves)

 

Gå til: http://wog.no/ og kontakt dem per Tlf, eller e-mail.

De videresender/direkte sender det til dere.

Jeg kan ikke garantere dette, siden jeg bor i samme by som butikken er lokalisert, men teoretisk sett kan man bestille hvor som helt i Norge, så forhåndsbestilling er mulig.

 

Jeg har selv vært å forhåndsbestilt spillet, så de vet at det finnes. :lol:

Endret av Orrie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...