Gå til innhold

Din spillsamling!


Anbefalte innlegg

Konsoller: PC, Xbox 360, NES, N64

Fav. Konsoll: Tja... N64 vil jeg tro pga nostalgien :p

Spill: Xbox 360: GH3, Oblivion goty, CoD4, Viva Piñata, Bioshock, Fable2.

NES: Super Mario Bros. 1/2/3, Star Tropics, The Flintstones, Chip'n Dale.

N64: Gud, så mange.. Banjo Kazooie, Mario 64, Mario Party 1/2/3, LoZ Ocarina of Time/Majora's Mask, Donkey Kong 64 ++

PC: Nesten ingen o.O World of Warcraft, Diablo 2, Warcraft 3.

 

XBL: Anarkisten

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Konsoller: C64,NES,SMS,GB,SNES,SMD,PS1,PS2,XBOX,GC,DC,GBA,XBOX360,PS3,WII,NDS,PC

Favorittkonsoll: 1.DC 2.SNES 3.XBOX360

Favorittspill: XCOM1, FFVI&VII, BF1942&2, CIV2&4, Mass Effect, Morrowind, ZeldaLttP&WW, MedievalII:TotalWar, Secret of Mana, Mario-serien, Tetris, Fallout2&3, GTA3&VC, Halo-serien, Shen Mue-serien, Phantasy Star1&4, Advance Wars.

 

Holy SHIT!

Lenke til kommentar

Konsoller:

Nintendo:

Gameboy Colour, Gameboy Advanced, DS Lite, Super Nintendo og N64 og Gamecube.

Microsoft:

Xbox og Xbox360

Sony:

PS2 og PSP

(PC)

 

Favorittkonsoll: Xbox360, (PC) og Nintendo 64.

 

Favorittspill: Zelda: OoT, Zelda: Majoras Mask, Conkers Bad Fur Day, Donkey Kong Country og 64, Fifa 98 og 2009. Half Life 1, CS, WoW, GeoW 1 og 2, alle Halo spillene, Elder Scrolls: Oblivion, Warcraft II og III, Jet Force Gemini. Det er sikkert mange flere jeg glemmer.

 

Xbox LIVE: Rodrigues1337

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Konsoller: PS2, PSP, PC, Nintendo DS, (PS3?)

Spill samling: TES4 (+Tillegspakkene), CoD4, RS:L, RS:V2, TDU, Two Worlds, Spore, Sims, MoHA, BF2 (CE), Mirrors Edge, XIII, FFoW, SW Battlefront, CS:S, Crashday, Evil Genius, Mount And Blade, Farcry 2, Guild Wars, Gothic 3 og en hel haug med spil til ps2 og så Ridge Racer til PSPen og noen andre til DSen.

Favorittkonsoll: PC... :p

Favorittspill: TES4, CoD4, Mount And Blade og TDU ;)

 

Bare spør om dere lurer på noen av forkortelsene :p

 

Orker ikker skrive alle navnene :p

Endret av Tittoffer
Lenke til kommentar

Konsoller: PC

Favorittkonsoll: PC, PS2, N64, Wii, Commodore 64/Amiga

Favorittspill: Moonstone, CoD4, CoD:UO, Commander Keen, Jazz Jackrabbit 2, CM 01/02, GTA:VC, King's Quest S, AoE, The Sims PS2, SimCity 4, CivCity: Rome, Donald Duck Quack Attack, Super Mario 64 +++, Duke Nukem 3D, Doom, Oil Imperium, Jagged Alliance, Mount&Blade, The Adventures of Willy Beamish, Fallout 3, Oblivion, og sist, men ikkje minst Half Life & Portal

Endret av ErlendA
Lenke til kommentar
Når vi er inne på spillsamling... Noen som vet om software for å registrere de? Jeg er et systemmenneske :)

 

Viser til siden jeg har begynt å registrere samlingen min på :

 

Finnes vel et utall av sider du kan holde oversikt over samlingen på nettet.

 

Selv bruker jeg RFgeneration sine verktøy, og de spillene jeg har lagt inn der kan allmennheten beskue her: http://www.rfgeneration.com/cgi-bin/collec...0|&region=E

 

Harselvfølgelig mange andre spill også, men trengte å holde oversikten over MD spillene en stund så jeg ikke kjøpte masse dobbelt opp på ebay :p

 

Konsoller: C64,NES,SMS,GB,SNES,SMD,PS1,PS2,XBOX,GC,DC,GBA,XBOX360,PS3,WII,NDS,PC

Favorittkonsoll: 1.DC 2.SNES 3.XBOX360

Favorittspill: XCOM1, FFVI&VII, BF1942&2, CIV2&4, Mass Effect, Morrowind, ZeldaLttP&WW, MedievalII:TotalWar, Secret of Mana, Mario-serien, Tetris, Fallout2&3, GTA3&VC, Halo-serien, Shen Mue-serien, Phantasy Star1&4, Advance Wars.

 

Holy SHIT!

 

Hvorfor Holy Shit? :p Mine konsoller står i signatur. Har ikke regnet Commodore64 og Amigaene som konsoller, siden de i grunnen er datamaskiner, men i såfall: legg på Commodore 64, Amiga 500 og Amiga 1200 ;)

Lenke til kommentar

Konsoller: Gameboy Advance(selv om jeg har rotet den bort :( ), SEGA Dreamcast, Playstation Portable, Playstation 3

Favorittkonsoll: SEGA Dreamcast og Playstation 3

Favorittspill: Burnout Paradise (PS3), Uncharted (PS3), Race Driver GRID(PS3), Test Drive Le Mans 24 (DC), Battlefield 1942, Battlefield Vietnam, The Sims, Audiosurf og Mafia!

PSN: oro4

 

 

EDIT: La til noen PC-spill også :p

EDIT2: *blush* Jeg skammer meg nesten litt, jeg har jo glemt min all-time favoritt :o Mafia!

Endret av overagnar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...