Gå til innhold

Hvilke store titler gikk du glipp av i fjor?


Anbefalte innlegg

Det kommer riktignok ett og annet interessant fremover, men jeg kan ikke helt komme på hvilke spill som skulle rettferdiggjøre å la Mass Effect være uspilt. Anbefaler deg å prioritere det. Mass Effect står veldig høyt på min liste over spill jeg må ta meg tid til å spille igjennom en gang til.

 

Og jeg har fortsatt Halo 3, MGS 4, Dead Space, Mirror's Edge og Gears of War 2 uåpnet i hylla. Det hadde ikke skjedd mens jeg var student. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ganske mange jeg har gått glipp av ja. Ble heller satset på Live Arcade-spill og gamle spill i 2008.

 

 

 

Kjøpte:

 

- GTA IV

- Metal Gear Solid 4

- Little Big Planet

 

 

Har gått glipp av, men kjøpes senere:

 

- Fallout 3

- Rock Band 2

- Super Smash Bros. Brawl

- Left 4 Dead

 

 

Holder meg unna:

 

- Gears of War 2

- Call of Duty: WaW

- Fable 2

- Red Alert 3

- Far Cry 2

- Dead Space

- Mirror's Edge

- Star Wars: Force Unleashed

- Burnout Paradise

- Prince of Persia

- Spore

- Devil May Cry 4

- Battlefield: Bad Company

- Saints Row 2

- Banjo Kazooie 3

- Ninja Gaiden 2

Lenke til kommentar
Ganske mange jeg har gått glipp av ja. Ble heller satset på Live Arcade-spill og gamle spill i 2008.

 

 

Holder meg unna:

 

- Gears of War 2

- Call of Duty: WaW

- Fable 2

- Red Alert 3

- Far Cry 2

- Dead Space

- Mirror's Edge

- Star Wars: Force Unleashed

- Burnout Paradise

- Prince of Persia

- Spore

- Devil May Cry 4

- Battlefield: Bad Company

- Saints Row 2

- Banjo Kazooie 3

- Ninja Gaiden 2

Hvorfor? Alle de spillene er jo bra.

Lenke til kommentar

Man kan selvfølgelig diskutere hvorvidt det kan kalles et ”storspill”, men jeg må først og fremst prøve å få med meg Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts. Elsker Banjo-spillene på Nintendo 64, og det jeg har sett av figurdesignet i Nuts & Bolts er veldig tiltalende. Stiller meg egentlig tvilende til spillets fokus på kjøretøy, men vil ikke dømme før jeg faktisk har prøvd det selv. Valkyria Chronicles er et annet konsollspill som virker interessant – jeg er tross alt veldig glad i turbasert strategi – men da trenger jeg først en PS3. Det er fortsatt mange stortitler jeg ikke fikk spilt i fjor, men det er altså de to nevnte titlene jeg aller helst vil prøve meg på.

Lenke til kommentar

Mangler ikke så mange. Men disse mangler av de jeg ønsket meg i 2008. Har altså litt og ta igjen. Men, har en følelse av at Street Fighter vil bli kjøpt inn før noe annet.

 

- Race Driver Grid: var veldig skeptisk til spillet etter demoen. men har blitt overbevist

- Rock Band2: Sikler virkelig etter det.

- Fallout3: Tror jeg har klart og bestemme meg for at det skal kjøpes til konsoll.

Lenke til kommentar

Av storspill jeg har gått glipp av, så er det vel muligens Far Cry 2 og Crysis ekstrapakken (har for øvrig bare testet så vidt originalen).

 

Har også kjøpt, men bare så vidt prøvd, NWN2: Storms of Zehir og CoD5. Tenkte jeg skulle ta det i neste måned (Blir midlertidig arbeidsledig fra 1. mars frem til 1. april).

Endret av Shabador
Lenke til kommentar

Holder meg unna:

 

- Gears of War 2

- Call of Duty: WaW

- Fable 2

- Red Alert 3

- Far Cry 2

- Dead Space

- Mirror's Edge

- Star Wars: Force Unleashed

- Burnout Paradise

- Mario Kart Wii

- Prince of Persia

- Spore

- Devil May Cry 4

- Battlefield: Bad Company

- Saints Row 2

- Banjo Kazooie 3

- Ninja Gaiden 2

Hvorfor? Alle de spillene er jo bra.

Tid og penger. Prøver å begrense meg til rundt 10 spill i året, så da ble andre spill prioritert foran disse.

Lenke til kommentar
Bioshock ble heller ikke kjøpt... Er liksom noe som gjør jeg tror jeg ikke vil like det... Blir vel kjøpt når det blir billigere...

Hvor billig skal du ha det? Under 200 kroner her: http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/...ck/Product.html

 

Edit: Det var PS3-versjonen, kan sjekke om de har samme pris til de andre plattformene også.

 

Edit2: De hadde det til under 200 kroner for PC og 360 også, men ikke på lager. Du kan fortsatt kjøpe det fra PlayTrade da.

 

360: http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/34402...ck/Product.html

PC: http://www.play.com/Games/PC/4-/1063383/Bi...ck/Product.html

 

50 timer på Zelda TP, 50-100 på SM Galaxy (trekk fra en del timer på de to første, noen timer ble spilt i slutten av 2007 også), 100 på MK Wii, 100-150 på SSBB, 50 på FF IX, 35 timer på Lost Odyssey (så langt), ganske mange timer Diablo 2 og Heroes 3 og 10-15 timer til sammen på Fable 2 (skal spille ferdig når bugen som gjør det umulig å komme videre er borte), Metroid Prime 3 (skal spille ferdig, men prioriterer det ikke over andre uferdige spill) og Kung Fu Panda (Kom et stykke ut i det før søsteren min klarte å slette saven, uten at det gjør så veldig mye. Skal ikke spille det igjen.) gjør at jeg har gått glipp av veldig mye. Alt er cirkatall, forresten ...

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar

Jeg gikk ikke glipp av noe særlig i fjor bortsett fra alt som kom til X360, siden jeg ikke har en... Og CoD. 2008 var ikke snill mot bankkontoen min. :blink:

Problemet var heller tid, siden alt virket som om det kom ut samtidig, så jeg har fortsatt til gode å bli ferdig med Dead space, Far Cry 2, Fallout 3, Stalker Clear Sky, Metroid Prime 3 og sikkert et par til jeg har glemt. :huh:

 

edit: glemte MP3 :p

Endret av jOg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...