Gå til innhold

Halo Wars - forventninger

Dinsdale

Poll? Her også?  

1 stemme

1. 1. Hvilken Hero foretrekker du?

• Captain Cutter
      5
    • Sergeant Forge
      10
    • Professor Anders
      8
    • Arbiter
      12
    • Brute Chieftain
      3
    • Prophet of Regret
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet
Der fikk eg mail fra mpx om at 12 månederes gold er sendt i dag. Uten frakt kostnader eller noe.

Mpx, virkelig en butikk av sine ord! <3

Oj... Det kalles service! Hail MPX!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ALDRI spilt strategispill før og fant ut nå at jeg suger i det. Kjøpte dette utelukkende pga "Halo". Sliter på "normal" :( Får håpe en kamerat kjøper det snart så jeg kan spille coop.

Noen som har tips til en nybegynner? :p

Skrevet (endret)

Sendte en mail til MPX nå, hvor jeg ba om 2*12mnd Live siden jeg bestilte to eksemplarer. Gleder meg til svar! :)

(henviste til denne tråden)

Endret av Laland
Gjest Slettet-o2Xgh2
Skrevet (endret)

Hva betyr dette: Lev. måte: STOPP-leveres helpdesk. Står det på Halo Wars bestillingen min.

Men bestillingen står som sendt.

Endret av Slettet-o2Xgh2
Skrevet

Join the club ;)

LA oss lage en Facebook gruppe " vi som hater bane 5 på Halo Wars", så organiserer vi en demonstrasjon utenfor kontorene til MS Norge og klager på at Legendary er for vanskelig :p

Skal prøve meg et par runder til der ikveld. Skal ha den banen på legendary.

Klarte du å etablere base nr 2?

Skrevet

Jeg kom aldri så langt. Jeg lå ganske bra an, men plutselig kom det noe helvetes artilleri fra ingensteder og ødela flere av bygningene mine.

Skrevet

Ja det er de tanksene som ofte blir min bane. De kan jo stå evigheter unna å slakte infanteriet mitt. Og jeg får aldri tid nok til å få opp kjøretøy fabrikken. Teller det mot legendary achievementen å gjøre missions co-op tro? Jeg sliter veldig med å ha kontroll på basen samtidig som jeg angriper plasmakanonen. Blir rett og slett i meste laget når AI rusher som et helvete!

Skrevet

Oppdrag 5 var i hvertfall mye enklere enn 4. Tror aldri jeg har vært så irritert på et spill flr :p

Men uansett. 8 wins 1 loss online. Slå den!

Skrevet
What?!?

Du må være gal. oppdrag 4 var jo en barnehage sammenlignet med nr 5.

Jeg kan slå den, har 0 losses online.

Meh, Oppdrag 4 var sinnsykt vanskelig på høy vanskelighetsgrad. 5'ern var jo ikke veldig vanskelig. Turrets og noen gode forsvarere på basen(e) og så bare storme basen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...