Gå til innhold

Halo Wars - forventninger


Dinsdale

Poll? Her også?  

1 stemme

  1. 1. Hvilken Hero foretrekker du?

    • Captain Cutter
      5
    • Sergeant Forge
      10
    • Professor Anders
      8
    • Arbiter
      12
    • Brute Chieftain
      3
    • Prophet of Regret
      5


Anbefalte innlegg

Dette gjelder faktisk både vanlig og limited edition ifølge MPX.no sine sider.

 

Haha, er det sant? :lol:

 

Dette blir jo bare bedre og bedre! Jeg lurer virkelig på hvor mange kopier av spillet de har solgt, gamer.no burde lage en sak ut av dette slik at ikke de lurer seg til å bare sende ut live abonnement til de som har sendt mail. Jeg skjønner seriøst ikke hvordan mpx kunne få seg til å tro at det skulle følge med 12mnd live, det er så ekstremt usannsynlig at de burde virkelig ha sjekket grundig opp i om det stemte før de reklamerte for det. Jeg kan aldri huske å ha sett noe annet spill som har kommet med 12mnd live, når et årsabonnement har en verdi på 500kr og spillet koster mellom 500 og 600 så er det jo høyst usannsynlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MPX sitt tilbud på Xbox Live var litt bedre enn Elkjøp sitt :lol:

 

Innhold i Limited Edition boksen:

 

Skjul
Three unreleased Halo 3 multiplayer maps

Timed exclusive in the LCE

Limited Edition Tin

Unique in-game vehicle

Hardbound Graphic Novel

6 Leader Cards

Spirit of Fire Patch

1 Software game disc

1 Manual

LIVE trial card

Xbox Live 12-month Gold Card

 

Litt spesielt at det skal følge med et Live trial card PLUSS Xbox Live 12 mnd Gold. Rart de ikke skjønner det er feil.

Endret av Mr 170
Lenke til kommentar

Før vi begynner å "drite ut" mpx, bør vi kanskje vente til at noen av de som har bestilt Halo Wars fra dem har mottatt sitt eksemplar? Jeg har handlet fra mpx i mange år, og har aldri hatt noen problemer med dem.

 

Men jeg syntes det hørtes litt utrolig ut til å være sant, derfor sente jeg avgårde en mail for å sjekke om det var tilfelle. Så lenge de har bekreftet det ovenfor meg på mail, så tar jeg det helt med ro og venter på at spillet kommer i postkassa.

 

Hvis det derimot ikke følger med 12 mnd gold i pakken, kommer jeg selvfølgelig til å henvende meg til mpx igjen. De har bekreftet at det skal følge med ovenfor såpass mange kunder nå, så det burde ikke være noe problem. De har også sagt rett ut at de sender 12 mnd gold til de som ikke får det i pakken.

Lenke til kommentar
Før vi begynner å "drite ut" mpx, bør vi kanskje vente til at noen av de som har bestilt Halo Wars fra dem har mottatt sitt eksemplar? Jeg har handlet fra mpx i mange år, og har aldri hatt noen problemer med dem.

Jeg trodde at de som snakket så sikkert om at det ikke fulgte med hadde bestilt fra MPX.

 

Men jeg syntes det hørtes litt utrolig ut til å være sant, derfor sente jeg avgårde en mail for å sjekke om det var tilfelle. Så lenge de har bekreftet det ovenfor meg på mail, så tar jeg det helt med ro og venter på at spillet kommer i postkassa.

Samme gjorde jeg, sendte mail fordi det hørtes usannsynlig ut. Likevel tar jeg det ikke med ro.

 

De har også sagt rett ut at de sender 12 mnd gold til de som ikke får det i pakken.

Har de sagt det er det jo ikke noe problem. Hvor har du det fra?

Lenke til kommentar

Er litt skeptisk.. Det ble registrert hos posten 16:41. Kjenner jeg det norske postvesenet rett, har jeg det tidligst på lørdag. Broren min sendte meg et brev på en fredag ettermiddag og det var her på en onsdag!

 

Skjul
I am a little sceptical.. It was registered at posten 16:41. If I know the norwegian postal service correct, I have it saturday at the earliest. My brother sent me a letter on a friday afternoon and it came here at a wednesday!
Endret av Laland
Lenke til kommentar

Som ansatt i posten kan jeg si at du ikke får spillet i morgen vist du ikke brukte A post, servicepakker har 2-3 dagers leveringstid

 

selvfølgelig med untak, spes i Oslo :)

 

har fått hentet pakker sen ettermiddag på postkontor, selv om den bare var på osloterminalen noen timer før det.......

Endret av Kewy
Lenke til kommentar

Er spent på hvordan denne mpx saken utvikler seg. Hvis de skal beholde kredibiliteten sin blir de jo nødt til å sende ut 12mnd Live én masse.

 

For å diskutere spillet litt: Har fått spilt igjennom de fire første oppdragene nå, og det virker veldig lovende. Flott stemning, fin grafikk og fysikk og en engasjerende historie. Liker også at de har med skulls og black boxes som kan samles for å få tilgang til Halo Lore. Har ikke fått prøvd multiplayer, er kanskje ikke så mange som har fått det enda, men spillet virker solid i alle ledd. Alle som har bestilt har noe å glede seg til i posten, uansett om det skulle følge med 12mnd live eller ikke :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...