Gå til innhold

Burnout Paradise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar denne her ettersom Burnout Paradise jo er multiplatform.

Burnout Paradise 1.60 (free february update) er nå på lufta (ihvertfall for PS3). Den nye Party Pack kommer i løpet av kvelden når PS Store oppdateres.

Her kan dere se hva som er med på denne oppdateringen: http://burnout.wikia.com/wiki/Free_February_Update

Det visuelle skal ha fått en veldig bra oppdatering, og det skal være enklere for nybegynner/casual gamers å komme i gang.

Easy to start with, difficult to master.

Andre vesentlige nye punkter er:

- restart på events

- Burnout Store

- Junkyard Filter

Gleder meg til å teste dette i kveld :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det kan bli litt uvant i begynnelsen at barrel roll retter seg opp av seg selv, men at man kan holde stikka i retning av rollen for å ta mer enn en. Stikk motsatt av hva det har vært.

Bortsett fra det gjelder jo de fleste endringene nye spillere, ikke de som allerede har 102%... ;)

Skrevet

Jeg har ikke spilt BP på leenge nå. Har det blitt gjort noe med måten man finner events på? Eller må man fortsatt kjører rundt på måfå og trykke L1 (eller hva det var) i lyskryssene?

Jeg trenger en liste med alle events som jeg kan gå igjennom en etter en. Lyskryss-opplegget ble for rotete for meg. Og har de gjort det enklere å finne den riktige veien når man kjører løp? Roterende kart, piler ala GTA IV, den type ting?

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Det at det ikke var restart på events ødela veldig mye av spillopplevelsen.. Får vell plukke det opp igjen:)

Skrevet
Har det blitt gjort noe med måten man finner events på? Eller må man fortsatt kjører rundt på måfå og trykke L1 (eller hva det var) i lyskryssene?

Jeg trenger en liste med alle events som jeg kan gå igjennom en etter en. Lyskryss-opplegget ble for rotete for meg.

Du kjører ikke rundt på måfå, du har jo et kart (select). Da ser man jo om det er et kryss som ikke er merket med en event (alle lyskryss har event).

Når man velger et løp ser man hvor det ender, så tar man et løp som slutter i nærheten av en event man ikke har gjort. Vitsen er å bli kjent i byen, det er jo ikke en racerbane fra A til B.

Og har de gjort det enklere å finne den riktige veien når man kjører løp? Roterende kart, piler ala GTA IV, den type ting?

Du har jo hele tiden hatt en pil som viser den generelle retningen man skal kjøre, og når man nærmer seg et kryss blinker gateskiltet der man skal svinge inn + at blinklyset ditt blinker. Nå er det jo ikke kun en 'riktig' vei man skal kjøre, det kommer helt an på bilen man kjører. Kjører man en lettstyrt stuntbil tar man kanskje en kronglete men kort vei, med en svak men rask speedbil tar man kanskje en lengre vei med mindre trafikk og svinger, mens med en aggression-bil kjører man kanskje mest mulig sammen med resten av feltet for å holde boosten oppe med flest mulig takedowns.

Singleplayer-løpene er egentlig bare trening til man begynner å spille online, da kan man ikke pause og se på kartet i et løp. ;)

Skrevet

Bah... Da er det vel bare jeg som ikke helt takler sammenblandingen av en åpen verden og racing-spill. Men jeg husker jeg slet veldig med å finne fram i løpene. Måtte hele tiden inn i kartet og planlegge de to tre neste svingene osv. Og det ødela hele flyten for meg. Jeg hadde nok spilt dette ganske mye hvis man hadde en slik liste med alle løpene i stede for at de er spredd utover kartet. Og hvis banene var mer oppmerket slik at jeg ikke kjørte meg vill hele tiden. Litt synd, for selve kjøringa er jo dritartig. Men jeg forstår jo at spillet rett og slett ikke er bygget opp på den måten. Så da er det vel bare ikke for meg da. ;)

Skrevet (endret)

Vet noen her hvor mye plass Burnout Paradise tar på harddisken viss man kjøper spillet via PSN Store? Finner ikke info noen plass..

Har gjerne lyst på det spillet, seff til PS3 siden jeg synes demoen var bedre der en til 360..

Og har noen info angående jeg får med i det Burnout Paradise Ultimate Box som ligger på PSN store, med tanke med innhold osv....

Endret av Toman85
Skrevet

Emnetittelen er ikke beskrivende nok

Bruken av emnefeltet følger ikke våre retningslinjer for oppretting av emner. Vennligst gjør emnetittelen mer beskrivende for posten, slik at brukerne forstår hva emnet handler om før man klikker på den. En moderator vil måtte stenge tråden om dette ikke blir endret.

Rapporter tråden når dette er gjort slik at den moderator kan fjerne denne meldingen.

--

Burnout Paradise er nå også et PC-spill, derfor flyttes denne til Generell spilldiskusjon.

Skrevet
Vet noen her hvor mye plass Burnout Paradise tar på harddisken viss man kjøper spillet via PSN Store? Finner ikke info noen plass..

Har gjerne lyst på det spillet, seff til PS3 siden jeg synes demoen var bedre der en til 360..

Og har noen info angående jeg får med i det Burnout Paradise Ultimate Box som ligger på PSN store, med tanke med innhold osv....

Ja, På burnout siden :p

Skrevet

Skal være litt frekk og spørre hva i alle dager det kan være som gjør dette spillet enda lettere å komme igang med. Det er jo sinnsykt userfriendly (på en god måte) allerede, men hvis det blåser liv i Paradise, så for all del! :) Restart av events er jo supert, tok meg ca fire måneder å finne ut at man kunne avslutte en event ved å stoppe opp, men det var jo grådig kjedelig å måtte kjøre halve byen rundt for å komme tilbake til starten på den man mangla igjen.

Hvordan i alle dager kan demoen være bedre på PS3 enn på Kjeksboks, forresten?

Uansett, all kudos til Criterion for at de lager så mye innhold til spillet lenge etter at det er gitt ut, og både til Criterion og EA for at de slipper det gratis! Sånt gjør meg til en glad gamer! :)

Skrevet (endret)

Oi, doh. Så det nå. Okay, kun kudos til Criterion for innholdet da. Antar det var derfor de senka prisen på Burnout på PSstore, så de kunne øke den igjen nå? :p

Endret av JoeDohn
Skrevet

- restart på events

- Burnout Store

- Junkyard Filter

Ahh... På tide å ta frem spillet igjen! Dette var grunnen til at jeg la det vekk :)

Takk for info!

Skrevet (endret)
Jeg tror ikke det. Det er bytte på med en kontroll tror jeg.

Fader også. Splitscreen hadde eid på dette spillet.

Lokal splitscreen foran én og samme TV er så sinnsykt mye bedre enn online spilling. :wub:

Færre og færre spill kommer jo med støtte for lokal multiplayer. Hva er det for noe piss? :(

Endret av ShoopDaWhoop
Skrevet

- restart på events

- Burnout Store

- Junkyard Filter

Ahh... På tide å ta frem spillet igjen! Dette var grunnen til at jeg la det vekk :)

Takk for info!

Betyr det att alle Marked man og de andre konkuranse scorene er slettet?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...