Gå til innhold

Aion - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

forbanna møkkaspill.. (vet ikke spille sin skyld men men..)

 

Kom inn i spillet, spillte litt men fant ut at jeg ikke likte karakteren jeg laget, tok derfor å slettet den og laget en ny. etter jeg var ferdig å lage min nye karakter fikk jeg denne beskjeden: Failed to create the character.

 

Jeg ventet litt og prøvde på nytt uten hell, tok meg en røyk og når jeg kom tilbake hadde jeg dotte ut av spillet, når jeg startet opp igjen kommer jeg ikke inn igjen på serveren. etter litt venting kommer jeg inn igjen men no får jeg beskjed om at det er for mange asmo på den serveren og må rolle den andre faction.

 

Konge start. "oppgitt".

Lenke til kommentar

litt brukerfeil der Mystycon :p Det ordner seg da! Bare første dagen. Funker bra her i Tele-serveren, kom inn og fikk sett meg rundt. tok ca 15 min å komme in.

 

nå er jeg usikker på jeg jeg vil rolle warrior -gladiator eller assasin <_< fortsatt ikke klart å bestemme meg

Endret av MadRos
Lenke til kommentar
litt brukerfeil der Mystycon :p Det ordner seg da! Bare første dagen. Funker bra her i Tele-serveren, kom inn og fikk sett meg rundt. tok ca 15 min å komme in.

 

nå er jeg usikker på jeg jeg vil rolle warrior -gladiator eller assasin <_< fortsatt ikke klart å bestemme meg

 

joda.. men no får jeg ikke rolle asmo på den serveren lengre. og hvem vet hvor lang tid det vil ta å balansere ut servern

Lenke til kommentar
men hvordan kan alle serverene være fulle før spiller er sluppet? eller er dette kun for å ikke oversvømme noob zona?

 

En av grunnene ja. Skjønner ikke helt hvorfor folk klager. Dette kom ikke som noen overraskelse og husk at headstart er kun en liten gave som man ikke betaler for og da kan man ikke forvente at alt skal gå glatt fra første stund heller. Synes faktisk at NCsoft har levert jeg. Man kunne så å si logge seg inn i det klokka ble 21.00.

 

 

 

Skjønner jo selvfølgelig frustrasjonen. Har selv ikke fått logget inn enda :cry:

Endret av Helmers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...