Gå til innhold

Selge PC-spill på nett!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har noen spill jeg er enten er gådd lei av eller for dårlig pc.. Så lurer jeg på, hva er den beste nettsiden for å selge brukte PC-spill?

2 jeg vet om er Finn og Qxl.. Noen som har noen flere? Eller har mer erfaring enn jeg på disse sidene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kun solgt to spill og da brukte jeg QXL. Riktignok noen år siden nå, men det gikk hvertfall smertefritt. Jeg vil vel tro at QXL og Finn er de to sidene folk bruker mest.

Skrevet

Annonse i lokalavisa ftw! :D

Neida, finnes vel flere sider der du kan legge ut annonser om hva som helst. Du kan jo prøve flere av dem.

Bare pass på svindlere å slikt pakk, og bruk en sikker måte på å få byttehandlet... altså PayPal etc.

Mange av disse sidene har vel noe slikt, selv om noen ikke gidder sånt å blir ofte svindlet.

Nesumar

Skrevet

Er ofte man blir lovet noe selgeren enten ikke har, er feil, er kopi, er skadet/ødelagt osv.

Og sender du da pengene i posten eller noe sånt, så tror jeg at du mister noe av rettighetene ved kjøp og salg.

Skal ikke si jeg kan det her da, men mener det er noe slikt.

Men du skal selge da, er vel noe enklere da. Bare pass på det med å sende ting i posten, uten å få betalt først.

Er mange som er smarte, og lurer folk under borte lett som bare det... bare fordi dem lager falsk troverdighet.

Skjer det noe sånt, så tror jeg du kan si farvel til pengene og spillene.

Nesumar

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Du har jo også bruktmarked.no, varp.no, og så kan du alltids sette inn annonser i diverse aviser. :)

Skrevet

Spørsmålet er vel heller "Hvor skal jeg ikke selge PC-spill på nett". Overalt, det man føler seg mest komfortabel med. Amazon.com, kjøper betaler frakt og man er good to go. B)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...