Gå til innhold

The Elder Scrolls: hjelp for en lett leveling mod


Anbefalte innlegg

Er det en leveling mod som kan gjør levlinga mi lettest muligt så jeg slipper og styre så masse.

 

Har hørt om en AF leveling mod så skal se på den, men vist dere vet om en som gjør at jeg bare kan spille uten og måtte knote noe så hadde det våre veldig bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Anbefaler Kobu's Character Advancement System (KCAS). Du stiller inn et par ting når du kommer ut av kloakksystemet for første gang (altså når du er ferdig å lage karakteren din), og så går alt automatisk derfra. Ikke noe press på powerleveling, maksing av attributter eller noen ting i det hele tatt. Anbefaler å lese raskt gjennom readme-en først (den jeg lenket til).

 

Takkar, kikker på den nå og det så ganske avanserte saker ut den også men skal lese litt mer.

Er ikke så veldig god og sette meg in i dette systemet så skulle vist hva jeg skulle trykke og gjør førstegang får og få den til og rulle vanlig under levling.

Lenke til kommentar

Mener det skal være en mod som automatisk oppgraderer karakteren din best mulig på de valgene du har gjort ved begynnelsen av spillet hvor du lager karakteren din (Class, Birthsign etc.)

 

Husker ikke helt hva den heter, kan lete imorgen hvis du fortsatt ser etter en sånn mod.

 

 

Nesumar

Lenke til kommentar
Mener det skal være en mod som automatisk oppgraderer karakteren din best mulig på de valgene du har gjort ved begynnelsen av spillet hvor du lager karakteren din (Class, Birthsign etc.)

 

Husker ikke helt hva den heter, kan lete imorgen hvis du fortsatt ser etter en sånn mod.

 

 

Nesumar

 

Jepp det kan du, spiller jeg en ferdig warrior class så er det vel en som kan feks justere på det for meg under levlingen

Lenke til kommentar

Sitter på skolen akkurat nå, og skal til time. Skal undersøke nærmere når jeg kommer hjem.

 

Du kan jo også sjekke på tesnexus.com selv, og se om du finner noe du liker.

Finnes en del andre mods der som er veldig artig å leke med, men anbefaler at du da gjør det ferdig med spillet, hvertfall hovedquestene slik at du ikke ødelegger spillet med å bli overpowered.

 

 

Nesumar

Lenke til kommentar

Update:

Så ut som den modden jeg snakket om ikke var så bra likevel.

Ifølge comments på siden, så minster man mye av treningen ved å bruke den, så modden er bare bra hvis du bruker leveling cheat.

 

Da er jeg ganske tom, du får heller søke litt rundt osv. å se om du finner noe du liker.

Finnes tusenvis av mods, så det er mye å velge imellom.

 

Lykke til :)

 

 

Nesumar

Lenke til kommentar
Anbefaler Kobu's Character Advancement System (KCAS). Du stiller inn et par ting når du kommer ut av kloakksystemet for første gang (altså når du er ferdig å lage karakteren din), og så går alt automatisk derfra. Ikke noe press på powerleveling, maksing av attributter eller noen ting i det hele tatt. Anbefaler å lese raskt gjennom readme-en først (den jeg lenket til).

 

Takkar, kikker på den nå og det så ganske avanserte saker ut den også men skal lese litt mer.

Er ikke så veldig god og sette meg in i dette systemet så skulle vist hva jeg skulle trykke og gjør førstegang får og få den til og rulle vanlig under levling.

 

Jeg bruker KCAS, og gjorde egentlig veldig få endringer fra default. Funker greit.

Lenke til kommentar
Anbefaler Kobu's Character Advancement System (KCAS). Du stiller inn et par ting når du kommer ut av kloakksystemet for første gang (altså når du er ferdig å lage karakteren din), og så går alt automatisk derfra. Ikke noe press på powerleveling, maksing av attributter eller noen ting i det hele tatt. Anbefaler å lese raskt gjennom readme-en først (den jeg lenket til).

 

Takkar, kikker på den nå og det så ganske avanserte saker ut den også men skal lese litt mer.

Er ikke så veldig god og sette meg in i dette systemet så skulle vist hva jeg skulle trykke og gjør førstegang får og få den til og rulle vanlig under levling.

 

Jeg bruker KCAS, og gjorde egentlig veldig få endringer fra default. Funker greit.

 

Ble den til slutt her også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...