Fjellkriger Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 (endret) Nå var det en god stund siden Battlefield 2 kom ut og jeg lurte på om det er snakk/rykter eller lignende om Battlefield 3 er i produksjon. Tenker ikke på Bad Company og Heroes. Tenker på en ekte oppfølger til 3'ern. All diskusjon og rykter om Battlefield 3 kan tas her. Endret 31. juli 2009 av Sjefen
Kjetil.. Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 BF BC var visst bare et prøveprosjekt for BF3 med frostbite motoren og slikt. Gleder meg sinnsykt til bf3 kommer ut. Har spillt endel timer bf2 ja
OlavHelland Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 med Bad company 2 bereftet og alt arbe.ide DICE legger inn i Heroes tviler jeg på det kommer til å komme et spill som heter battlefield 3 med det første.
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Jeg skulle likt å sett BF3 komme ut til neste år eller sent i år om det hadde vært mulig. BF1 var the shit back in the day, samt Vietnam.
AniMaX_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Hmm... har BF BC på ps3 og savner det taktiske fra BF2. Var altfor gøy å spille med venner på BF2. Hvis de lager en BF3/BF BC 2 så håper jeg de tar med det taktiske fra BF2 og bruker ranking systemet og unlocks based on points etc. Sniper + VSS på BF BC på Harvest day/Oasis er digg!
Juggel Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Jeg håper virkelig BF3 kommer ut. Ingen andre spill har gitt meg så mye morro som når jeg spilte det over nett. Det har dabbet litt av for min del, så jeg tror at et nytt spill er akkurat det som skal til!
Moffe247 Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Tror nok som sagt BF BC var en slags "test" med frostbite-motoren o.l. Hvis jeg husker riktig (Correct me if i'm wrong) så kom Battlefield: Modern Combat til PS2/Xbox før BF2 kom til PC. (som sagt, så er ikke dette fakta) det kan jo være mulig at de holder på med noe lignende her, med BC...
voidDraw() Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Håper virkelig det kommer et Battlefield 3 noe ala CoD4 men med helikopter, fly og terrengbiler. B)
JayMK93 Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Håper virkelig det kommer et Battlefield 3 noe ala CoD4 men med helikopter, fly og terrengbiler. B) Mja, fysikken på våpnene på battlefield 2 hadde jo vert utrolig bra Men er ikke så sikker på grafikken :/
Ter0nd Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Hvorfor fikk jeg dårligere spillopplevelse med bf bc enn bf2 som var knallspill?
Zimmerh Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 (endret) Hvorfor fikk jeg dårligere spillopplevelse med bf bc enn bf2 som var knallspill? Det var et konsollspill og syntes ikek bf serien skal spilles på konsoll perhaps? Endret 4. februar 2009 av Zimmer
Fauskeguten_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Har en stor tro på at det kommer et nytt BF3 spill:) fant noe på battle.no http://www.battle.no/?section=news&nid=314
voidDraw() Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Jmk93: Tja, synes våpnene ser ganske like ut i både CoD4 og BF2 jeg da. Hvis vi tar våpen og kjøretøy fra BF2 og grafikken fra CoD4 og en god story i SP, så har vi et spill jeg ihvertfall SKAL ha (MP tar jeg som en selvfølge er bra)
OlavHelland Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 (endret) likte våpenfysikken, i hvert fall bullet penetrationen, i CoD4 bedre en den i BF Endret 4. februar 2009 av NordicGamer
Bloodlines Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Tror nok som sagt BF BC var en slags "test" med frostbite-motoren o.l. Hvis jeg husker riktig (Correct me if i'm wrong) så kom Battlefield: Modern Combat til PS2/Xbox før BF2 kom til PC. (som sagt, så er ikke dette fakta) det kan jo være mulig at de holder på med noe lignende her, med BC... BF:MC til ps2/xbox kom etter BF2 til pc
OlavHelland Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 nå som Bad Company kommer til PC også kan vi nok regne den som hovedgrenen til Battlefield serien nå. 1943 og heroes er en nice bonus
JayMK93 Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Jmk93: Tja, synes våpnene ser ganske like ut i både CoD4 og BF2 jeg da. Hvis vi tar våpen og kjøretøy fra BF2 og grafikken fra CoD4 og en god story i SP, så har vi et spill jeg ihvertfall SKAL ha (MP tar jeg som en selvfølge er bra) Menta fysikken I cod4 så rører siktet på seg hele tiden og føles... godt Mens på battlefield 2 føles siket... stivt Og ubehagelig. Men ville egentlig heller ha frostbite motoren fordi jeg synes grafikken ser bedre ut enn cod4 motoren Har aldri spillt noen spill med frostbite men bare sett videoer Og hvis Battlefield 3 kommer så skal det stå øverst på budskjettet
DaKurlzz Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Blir vel gjerne en stund til BF3 enda, mtp at de kommer ut med to nye og vi venter på heroes, er det ikke så?
Paisley Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 (endret) Kan jo hende at battlefield: Bad Company nå blir en serie på pc som tar over for Battlefield 2. Men jeg tror faktisk at det vil komme et rent pc spill ved navn Battlefield:3, for jeg tror at DICE aldri vil gå bort fra den serien. Så du sier at det vil komme noe til de som skyter deg etter to sekunder, du vet hva jeg fisker etter? – Hehe, jeg kan ikke si så mye mer enn at vi ville vært veldig dum om vi skulle la de som liker våre spill og spiller aktivt, i stikken. Det kommer til å komme mer til dem, og vi kommer aldri til å forlate Battlefield-serien. Som jeg sa tidligere er det 280 mennesker som jobber her, og ikke alle jobber på de tre spillene vi så i dag (Mirror's Edge, Battlefield Heroes og Battlefield: Bad Company, red. anm.). – Hva med alle som venter på Battlefield 3, har dere noe på gang for dem? – Hehe, det kan jeg dessverre ikke si noe om. – PC-en er en nøkkelplattform for oss.Karl-Magnus Trødsson, Digital Illusions. Vil dere utvikle flere nyskapende og unike prosjekter, eller går dere tilbake i «Battlefield-modus»? – Vi ønsker å lage mer av dette ja, ingenting skal være «normalt» med Digital Illusions. Vi vil overraske og lage gode spillopplevelser. Dette er jo gamle nyheter, men man skal ikke se bort ifra at det er noen, en liten gruppe, som holder på med BF3. Endret 7. februar 2009 av Paisley
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå