eikr3 Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Det begynner å bli noen uker siden jeg avinstallerte Cod4 på dataen fordi jeg hadde lastet ned en patch som gjorde at alle mine faste servere forsvant. Jeg har hørt andre har fått løst problemet ved å bare reinstallere spillet og ta vare på savegames/profil og slikt. Og jeg har selv gjort det tidligere. Men når jeg gjorde det denne gangen fikk jeg aldri muligheten til å ta install igjen? kunne bare trykke play på SP eller MP.. Men det startet ikke opp? og det ligger ingen resterende filer igjen fra spillet på maskinen. Håper noen har opplevd det samme holdt jeg på å si, men som hvertfall kan hjelpe meg Har en smule peiling på data, men eg e redd det kan ligge igjen i et register i maskinen.. Noe som jeg ikke helt vet om jeg tørr eller har kunnskap til å begi meg ut på. Takk for innspill
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Fjernet du mappen, osv. når du avinstallerte spillet? Kanskje du også burde da en runde med CCleaner etter spillet er fjernet. Birger
Habitats Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Om jeg forstår det rett så fungerer det ikke å installere spillet på nytt? Eller er det bare at det ikke går an å starte det? Om det førstnevnte er problemet så kan du gå inn på dvden under "min datamaskin" og høyreklikke på dvden. Velg deretter "utforsk (eller lignende)" og start installasjonen manuelt med setup filen.
eikr3 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Skrevet 3. februar 2009 Fjernet du mappen, osv. når du avinstallerte spillet? Kanskje du også burde da en runde med CCleaner etter spillet er fjernet. Birger Har prøvd begge deler, man takk for tipset Om jeg forstår det rett så fungerer det ikke å installere spillet på nytt? Eller er det bare at det ikke går an å starte det? Om det førstnevnte er problemet så kan du gå inn på dvden under "min datamaskin" og høyreklikke på dvden. Velg deretter "utforsk (eller lignende)" og start installasjonen manuelt med setup filen. Problemet er av jeg har avinstallert det, og det er borte fra maskinen. Og når jeg setter i Cden får jeg opp valgene der det naturlig ville stått: installer. Men valgene er fortsatt om jeg vil spille single player eller multiplayer. Til tross for at spillet er fjernet fra maskinen. Men om jeg velger noen av valgene, feks SP så lukker vinduer seg og ingenting skjer.
Kjetil.. Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Har prøvd begge deler, man takk for tipset Problemet er av jeg har avinstallert det, og det er borte fra maskinen. Og når jeg setter i Cden får jeg opp valgene der det naturlig ville stått: installer. Men valgene er fortsatt om jeg vil spille single player eller multiplayer. Til tross for at spillet er fjernet fra maskinen. Men om jeg velger noen av valgene, feks SP så lukker vinduer seg og ingenting skjer. for meg høres det ut som du ikke har avisntallert spillet helt. ligger det i papirkurven eller noe? finner du det på innstalerte spill? kommer det opp uinstall?
eikr3 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Skrevet 3. februar 2009 for meg høres det ut som du ikke har avisntallert spillet helt. ligger det i papirkurven eller noe? finner du det på innstalerte spill? kommer det opp uinstall? Eg avinstallerte spillet via den menyen som kommer opp når man putter i cden, der står det jo play SP,MP osv.. og uninstall..Det er gjort det ligger verken i papirkurv ellernoe annet sted fysisk på maskinen som er mulig å finne. Har brukt programmer for å scanne gjennom maskinen. Det jeg mistenker er at det ligger igjen i et sånt register i maskinen, man da må jeg begynne å tukle med ting jeg ikke helt kan.
Habitats Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Vel, prøvde du det jeg sa da? Gå inn på CDen og starte installasjonen manuelt. Skal ligge en setup/exe fil der som gjør dette.
eikr3 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Skrevet 3. februar 2009 Vel, prøvde du det jeg sa da? Gå inn på CDen og starte installasjonen manuelt. Skal ligge en setup/exe fil der som gjør dette. Ja jeg har prøvd det, og jeg var sikker på det fungerte.. men den installerte ferdig, og likevel virket det som om ingenting hadde skjedd. Vurderer å bare reinstallere maskinen, men det er litt trasig. Men eg skal prøve meg på det register greiene Har fått en veiledning av en pc tekniker. For mest sannsynlig er det bare noe i den duren, sa HAN. så håper han har rett. ELSKER det spillet, må spille det om jeg så må skulke skolen i morgen
eikr3 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Skrevet 3. februar 2009 Sjekket forumet til COD4? Birger Ja har til og med ringt support telefonen til Cod4 og de sa det samme med det register greiene.. Så jeg er i gang
eikr3 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Skrevet 3. februar 2009 Jamen, da er du da godt igang Birger takk for tips gleder meg som en unge til å spille det igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå