Gå til innhold

Hvilken server spiller du på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

Server: Crom (PVE)

Klasse: Priest of Mitra

Nick: Yendil

Ellers har jeg en Bear Shaman og en Barabarian rundt level 65 - men de er på feil server. Håper på en server transfer til for dem =/

Skrevet

Server: Crom (PvE)

Nick: Zipp

Server: Crom (PvE)

Klasse: Barbarian

Nick: Zippie

Server: Fury (PvP)

Klasse: Bear Shaman

Nick: Zippie

+ 3 andre lvl 80 chars

Skrevet

Server Fury

Main character: Nalianas (60 ranger)

Alt: Xeleonus (32 necromancer)

Spiller for tiden med Equintas og Virulentus, me er alle 3 i norske folk :)

Skrevet

Ok, etter mang en epost og problemer nå så har jeg til syvende og sist blitt enig med meg selv med å bli på RP serveren. Grunn diverse problemer med å flytte char'n så har jeg ikke orket å stresse mer, heller ei mase på kundesupport. Han ene var så ærlig og sa at saken hadde vært lengre opp i systemet men de kunne ikke finne feilen til hvorfor char'n ikke kunne flyttes tilbake (selv om man kunne flytte den på char transfer list, så ble den bare tilbakesatt 30 min etterpå), og å flytte den var ikke aktuelt. Men tenker ikke noe mer på det, er faktisk ganske fornøyd med svarene jeg har fått, de har vist forståelse men til syvende og sist kan de ikke hjelpe fordi de har såpass strenge rettningslinjer fra dem over.

Men uansett, da blir jeg på RP serveren i min guild, som jeg faktisk trives mye i. Er litt redd disse RP folka som hele tiden syter over at The Very End ikke er et bra RP navn, men jeg gir vel faen i dem og har det som plomma i egget. Med BK bonusene så spiller jeg som lotus assassin nå, og jeg er SVÆRT fornøyd. Har ikke I-win-lol-button aka avatar of death, så er mer utfordring å ta ned fiendene, men jeg digger det :D

Er det noen over 60 som ønsker seg guild, og som spiller en del , sleng inn en app på exalted :) (husker ikke adresse i farta, er på jobb, men bare søk på exalted AOC guild på google, så finner du linken med en gang) .

Gjest Slettet+56132
Skrevet

Nick: Zurh

Server: Fury PvP

Level: 30

• 3 uker senere...
Skrevet

Blackscar PVE EU

Char Lawnfury 49 HOX

Ingen som spiller på Blackscar virker det som ? Skulle starte på pve server så jeg valgte den. Nå ser det ut til å være veldig lite folk der. Har blitt med i ett guild så virker greit egentlig. Men noen som vet noe om Blackscar kontra Crom? Char transfer snart ?

• 3 uker senere...
Skrevet
Blackscar PVE EU

Char Lawnfury 49 HOX

Ingen som spiller på Blackscar virker det som ? Skulle starte på pve server så jeg valgte den. Nå ser det ut til å være veldig lite folk der. Har blitt med i ett guild så virker greit egentlig. Men noen som vet noe om Blackscar kontra Crom? Char transfer snart ?

Crom er bedre! Har en på blackscar og en på crom og crom er bedre imo

Skrevet

Crom server (Serikan, Kenna, Gulzai)

Prøver å returnere til spillet. Vurderer en char. på fury, men usikker på om jeg vil like å bli ganket konstant mens jeg gjør quester.

• 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...