Spillarkivet Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Server: Aquilonia (RP-PVP-server) Klasse: Stygian (Assassin) Nick: Cradock Har en karakter på Fury (tror jeg) også, men husker ikke helt.
DurinVIII Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Fury Nicoletta Priest of Mitra Alt: Fury Nicoiraa Herald of Xotli
thadon Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Server: Aquilonia (RP-PVP-server) Klasse: Bear Shaman Nick: Bjornr
bjaanes Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Server: Crom (PVE) Klasse: Priest of Mitra Nick: Yendil Ellers har jeg en Bear Shaman og en Barabarian rundt level 65 - men de er på feil server. Håper på en server transfer til for dem =/
zipp- Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Server: Crom (PvE) Klasse: Priest of Mitra Nick: Zipp Server: Crom (PvE) Klasse: Barbarian Nick: Zippie Server: Fury (PvP) Klasse: Bear Shaman Nick: Zippie + 3 andre lvl 80 chars
Sverre. Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 Server Fury Main character: Nalianas (60 ranger) Alt: Xeleonus (32 necromancer) Spiller for tiden med Equintas og Virulentus, me er alle 3 i norske folk
The Very End Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 Ok, etter mang en epost og problemer nå så har jeg til syvende og sist blitt enig med meg selv med å bli på RP serveren. Grunn diverse problemer med å flytte char'n så har jeg ikke orket å stresse mer, heller ei mase på kundesupport. Han ene var så ærlig og sa at saken hadde vært lengre opp i systemet men de kunne ikke finne feilen til hvorfor char'n ikke kunne flyttes tilbake (selv om man kunne flytte den på char transfer list, så ble den bare tilbakesatt 30 min etterpå), og å flytte den var ikke aktuelt. Men tenker ikke noe mer på det, er faktisk ganske fornøyd med svarene jeg har fått, de har vist forståelse men til syvende og sist kan de ikke hjelpe fordi de har såpass strenge rettningslinjer fra dem over. Men uansett, da blir jeg på RP serveren i min guild, som jeg faktisk trives mye i. Er litt redd disse RP folka som hele tiden syter over at The Very End ikke er et bra RP navn, men jeg gir vel faen i dem og har det som plomma i egget. Med BK bonusene så spiller jeg som lotus assassin nå, og jeg er SVÆRT fornøyd. Har ikke I-win-lol-button aka avatar of death, så er mer utfordring å ta ned fiendene, men jeg digger det Er det noen over 60 som ønsker seg guild, og som spiller en del , sleng inn en app på exalted (husker ikke adresse i farta, er på jobb, men bare søk på exalted AOC guild på google, så finner du linken med en gang) .
Gjest Slettet+56132 Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 Nick: Zurh Server: Fury PvP Klasse: Priest of Mitra Level: 30
KraniC Skrevet 16. mars 2009 Skrevet 16. mars 2009 (endret) Nick: Mogranz Server: Fury PvP Klasse: Barbarian lvl: 63 Endret 10. mai 2009 av KraniC
Lawnmover Skrevet 16. mars 2009 Skrevet 16. mars 2009 Blackscar PVE EU Char Lawnfury 49 HOX Ingen som spiller på Blackscar virker det som ? Skulle starte på pve server så jeg valgte den. Nå ser det ut til å være veldig lite folk der. Har blitt med i ett guild så virker greit egentlig. Men noen som vet noe om Blackscar kontra Crom? Char transfer snart ?
archeronx Skrevet 18. mars 2009 Skrevet 18. mars 2009 Aquilonia Xerothn, Tempest of set. Lv 5x eller noe (Har akkurat kommet tilbake) Hva er det med cybring? Har aldri sett det før..
Cerandin Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Skrevet 18. mars 2009 Hva mener du med Cybring? Cybering du mener?
lmaolol Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Blackscar PVE EUChar Lawnfury 49 HOX Ingen som spiller på Blackscar virker det som ? Skulle starte på pve server så jeg valgte den. Nå ser det ut til å være veldig lite folk der. Har blitt med i ett guild så virker greit egentlig. Men noen som vet noe om Blackscar kontra Crom? Char transfer snart ? Crom er bedre! Har en på blackscar og en på crom og crom er bedre imo
firberblad Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Crom server (Serikan, Kenna, Gulzai) Prøver å returnere til spillet. Vurderer en char. på fury, men usikker på om jeg vil like å bli ganket konstant mens jeg gjør quester.
Darkness_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Skrevet 1. juni 2009 Nick: Morriddin Server: Fury PvP Klasse: Barbarian
Exia Skrevet 16. juli 2009 Skrevet 16. juli 2009 Nick: Jindakul Server: Fury PvP Klasse: HoX Rase: stygian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå