Gå til innhold

Empire: Total War - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg mener har lest at det skulle ha kommet en ny patch denne uken, men at den ble utsatt til over helgen.

 

Jepp, leste det eg også.

 

Jeg ville prøvd å googlet og sett om det var noen som hadde samme problemet. Sliter en personen med en bug, så gjør ofte mange andre det også.

 

CA seier at at dei jobber med å fikse bugs som gjer at spelet krasjer, så eg anntar at eg berre må vente på neste patch.

Lenke til kommentar
Kjøpte det på musikkverket i dag for 400kr. Gleder meg til å begynne :D Noen som kan anbefale hvilken fraksjon jeg burde starte med, eller har jeg ikke noe valg?

 

Preussen er eit godt val, etter mi meinig. Sjølv syns eg at Nederland var veldig gøy, sidan det var litt større området å konsentrere seg om enn med Preussen, det gjer det litt vanskeligare også da.

Lenke til kommentar

Akkurat fått testet ut spillet, begynte på en kampanje med Sverige. Selv med tutorial og in-game forklaringer føler jeg meg fullstendig lost. Savner en kampanje tutorial hvor man begynner med veldig begrensede muligheter og gradvis låser opp nye deler av spillet.

Lenke til kommentar

Nettopp installert spillet men får ikke startet det. Fant ikke noe ikon på desktoppen. Gikk inn på hardisken der spillet skulle ligge installert men fant ikke en eneste E:TW fil. Tittet i "spill" i vista-menyen, nada. Prøvde å søke, nada. Sjekket avinstallerings-listen i kontrollpanelet og der er spillet listet opp med 14+ gigs. Lest manual og googlet i et kvarter nå, men nei. Snodig. Begynner å bli klar for å spille... hjelp

Lenke til kommentar

Jeg har forresten hatt en bug siden dag en som ingen av patchene har gjort noe med. Lyden i filmene fungerer ikke som de skal. Den henger seg opp i lengre perioder, så funger den som den skal i noen sekunder før den henger seg opp igjen. Dette gjelder alle filmene i spillet.

 

Noen andre med samme problem, å som kanskje veit om en løsning?

Lenke til kommentar
Jeg har forresten hatt en bug siden dag en som ingen av patchene har gjort noe med. Lyden i filmene fungerer ikke som de skal. Den henger seg opp i lengre perioder, så funger den som den skal i noen sekunder før den henger seg opp igjen. Dette gjelder alle filmene i spillet.

 

Noen andre med samme problem, å som kanskje veit om en løsning?

 

 

Skift ut fila binkw32.dll med en annen fra et annet spill.Bruker ei fra Civ 4 selv og videoene fungerer perfekt.

Lenke til kommentar
Jeg har forresten hatt en bug siden dag en som ingen av patchene har gjort noe med. Lyden i filmene fungerer ikke som de skal. Den henger seg opp i lengre perioder, så funger den som den skal i noen sekunder før den henger seg opp igjen. Dette gjelder alle filmene i spillet.

 

Noen andre med samme problem, å som kanskje veit om en løsning?

 

 

Skift ut fila binkw32.dll med en annen fra et annet spill.Bruker ei fra Civ 4 selv og videoene fungerer perfekt.

 

Takk for tipset. Men desverre fungerte det ikke. Spille ville ikke starte når jeg bytta ut binkw32.dll fila, prøvde med en del forskjellige spill. Skal se om jeg klarer å grave frem civ 4 i morgen, se om det faktisk funerer med den. Noen andre tips eller forslag?

Lenke til kommentar
Kan jeg gjennomføre en revolusjon med danmar og så spille med Norge?

Lurt litt på det samme, skal prøve å se om jeg får det til.

 

 

Du må i så fall gjere Noreg til hovudstaden din, eg veit ikkje korleis du gjer det. For ein revolution kan jo kun gjennomførast i hovudprovinsen din, alle andre stedar blir det riot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...