Gå til innhold

Ødelegg brukeren over deg sitt ønske


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gipsen blir tatt av, men rett før du skal til å skrive noe, blir skjermen din skurrete, med en ring i midten. Plutselig dukker The Ring kjerringa opp og river av deg begge armene. Du tenker "shit, da får jeg skrive med føttene" men rett før du skal til å legge labbene på tastaturet så dukker hun opp og river av de og. Du begynner å bli bekymret, men sier lurt "hah, jeg er ikke beseiret enda, jeg bruker nesa!" men da dukker hun søren meg opp og river nesa di av deg og. Nå har du bare en nogenlunde spiss gjenstand som kan egne seg til tastaturskriving igjen på kroppen, men du tør ikke å bruke den ettersom at det hadde vært kjipt om The Ring kjerringa hadde tatt den og.

 

Jeg ønsker meg at jeg hadde kommet på med et litt mer humoristisk svar på ønsket til personen ovenfor.

Lenke til kommentar

Det får du, men Genie er forbanna etter at han ikkje fekk noke royalties frå alle Disneyfilmane, og rasar ut på deg, som blir putta i lampa og må vente oppi der i tusenvis av år sidan ingen trur på åndar i lamper lenger, og derfor er det ingen tilfeldige forbipaserande som gnir lampa.

 

Eg ønsker at eg ikkje brukte min siste nogenlunde spisse gjenstand på kroppen til å skrive dette :(

Lenke til kommentar
Det får du, men Genie er forbanna etter at han ikkje fekk noke royalties frå alle Disneyfilmane, og rasar ut på deg, som blir putta i lampa og må vente oppi der i tusenvis av år sidan ingen trur på åndar i lamper lenger, og derfor er det ingen tilfeldige forbipaserande som gnir lampa.

 

Eg ønsker at eg ikkje brukte min siste nogenlunde spisse gjenstand på kroppen til å skrive dette :(

 

Du brukte den ikke på det heller, du brukte en robot arm siden The Ring jenta tok dine armer, ben + gyldne lem også.

 

Jeg ønsker at alle jenter elsket meg <33 (men ingen kommer til å sloss om meg og drepe hverandre) :p

Endret av Kaleesha
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...