Gå til innhold

Ødelegg brukeren over deg sitt ønske

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kommer inn og rekker akkurat å komme deg inn i dusjen. Plutselig blir vannet pisskaldt, du oppdager at du ikke har noen håndklær å tørke deg med, ei heller dopapir og nøkkelen har kilt seg fast.

Det eneste objektet som er i rommet er avisutklippet på 5x5 cm, og når du står der og fryser som bare faen oppdager du at det står i liten skrift: "Luksusleilighet i følge våre standarer. Mvh Crappyhousing."

Jeg ønsker meg færre reklamer på Spotify.

Skrevet

Det får du, men som et resultat av det blir favorittartistene dine borte pga feilende økonomi hos Spotify.

Jeg skulle ønske jeg hadde et svar på fysikkens gåter.

Skrevet

Du får svaret, men hjernen din får alt for mye informasjon og kolapser.

Jeg ønsker meg en utrolig god stemme og en fantastisk fantasi helt uten bakeffekter.

Skrevet

Du får veldig fantastiske bakeffekter uten god fantasi eller stemme. To ting på en gang er ikke lov.

Jeg ønsker meg en stoooor gassgrill til sommeren.

Skrevet

Du får gassgrillen, men den er egentlig en modifisert drapsmaskin og i det du skal til å steke din første entrecote sluker den deg, og roaster deg i stedenfor, legger til litt BBQ og serverer deg til din gamle bestemor.

Jeg ønsker meg mindre lekser!

Skrevet

Du får ikke flere ønsker, ergo, ønskene dine blir ikke ødelagt.

Jeg ønsker at jeg var ferdig med skolen for alltid, men at jeg likevel har det samme kunnskapsnivået som om jeg hadde gått på skolen i 10 år til!

Skrevet

Det går i oppfyllese men samtidig som kunnskapen suger seg til hodet ditt så detter du på gulvet og slår deg i skallen. Nå er du like dum som du var når du var 3 :p

Jeg ønsker meg et feriehus på en strand på Cuba med bra internettforbindelse!

Skrevet

du får det, Men Raul Castro konfiskerer huset for å bygge en ny rakettbase, og du blir kastet i fengsel for å være en kapitalist.

jeg ønsker meg at Star wars universet var ekte

Skrevet

Du får det, men Cola Light snikmorder deg og tar all makten selv.

Hail to the Coke baby!

Jeg ønsker meg at verden blir mer sofistikert (not really.)

Skrevet

Du får en ny PC-stol men den er mye dårligere enn den forrige du hadde, som du av en eller annen grunn kastet på et bål når du bestilte den nye.

Jeg ønsker meg noe.

Gjest Slettet+130498
Skrevet

det begynner å snø pga klima forandringene og du pakket bare shorts

ønsker å slippe teoriene jeg må ta for å få div sertifikat

Skrevet

Du slipper dem, men på den første kjøreturen der du har med 6 venner i bilen kjører du feil vei i rundkjøringen og alle sammen dør.

Jeg ønsker meg makt! :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...