Gå til innhold

Ødelegg brukeren over deg sitt ønske

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du får bilen, men når du kommer på veien blir du stoppet av landeveisrøvere som stjeler bilen og klea dine. Og til opplysning så er det 20 minus.

Jeg ønsker meg randone ski :D

Endret av Iceman.
Skrevet

Du skal få en fridag. For å være snill, skal du også få kontinuerlig kvalme i to uker. Spy inkludert!

Jeg ønsker meg ammunisjon til maskinpistolen min!

Skrevet

Du har ekte venner, men de gidder ikke sende hundrevis av meldinger til deg for å forrelle om alle de hysteriske måtene man kan bruke en Honda Fitta på. ;)

Jeg ønsker meg en hammer og en pakke med Vista Ultimate så jeg kan elimnere et stykk PC (piece of crap). :)

Skrevet

Du får en vinterferie nå, men den er bare ti minutter lang.

Jeg ønsker meg en ny maskinpistol til ammunisjonen min. Og jeg vil ikke miste ammunisjonen heller ^_^

Skrevet

Du får en maskinpistol med ammunisjon, men dagen etter kommer det en uventet politi razzia, du blir tatt for ulovlig oppbevaring av våpen

ønsker meg fortsatt fred på jord :lol:

Skrevet (endret)

edit:

Må ikke ønskene oppfylles samme hva?

Oppfylt! Men sokkene stinker og det er store hull overalt.

Jeg vil at noen skal betale min NRK lisens!

Endret av Gnomkraft
Skrevet

Du får bedre kondis, men det hjelper ikke når du mister nærmest all muskelmassen.

Jeg vil ha bæretillatelse for maskinpistolen og ammunisjonen min, og få begge tilbake!

Skrevet

Du får maskinpistol med bæretilatelse og ammunisjon, men når du kommer hjem fra fest en kveld er leiligheten rasert og maskinpistolen og ammunisjonen borte.

Jeg ønsker meg administrator på forumet :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...