Gå til innhold

Ødelegg brukeren over deg sitt ønske


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du får zkillz i nynorsk, men du får så mye zkillz at du begynner å "prate" nynorsk, noe som ikke går ann ettersom at nynorsk er et skriftspråk og vil alltid være det. Likevel, fordi du nå begynner å uttrykke deg via nynorsk balanserer universet denne abnormaliteten ved å omsluke jorden i et sort hull ergo dommedag. Nå, vil du ha zkillz i nynorsk? eller være grunnen til jordens undergang? B)

 

Jeg skulle ønske at ordet "stillerom" hadde en betydning og at det ikke var et slags gjemmested for fjortisjenter som snakker om helgen som var. <_<

Lenke til kommentar

Du får det, men det er über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über inflasjon i usa :p så de er bare verdt 50 øre

Lenke til kommentar
Jeg ble dessverre for traumatisert av det bildet til å kunne oppfylle ønsket ditt.

 

Jeg ønsker at jeg ikke hadde vondt i tennene lenger.

 

Den er grei, tannfeen kommer og TAR tennene dine, nå har du ikke tenner, så du kan umulig ha vondt i dem :)

 

Jeg ønsker meg administrator-rettigheter i dette forumet ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...