Gå til innhold

Den store Skate 2 tråden


tsghost

Anbefalte innlegg

Den legale måten: 540 (360 footplant 180 = 540) eller tripple flips osv..

 

Den enkle måten, og ikke fult så legale måten er og starte missionen, avbryte. Løpe oppover den elv/overvanns tingen og hente et sånt sykkelstativ som står LAAAANGT oppi der.. Sett dette i mellom krakken/hoppet og sykkelstativet som asllerede står der missionen blir utført. Den er borte første gangen en av AIene starter men dukker opp på andre turen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

STORE NYHETER

 

Did you guys read this on the EA blog?

 

http://skate.ea.com/blog.action?blogId=Cuz...20033840965.xml

 

the full list of fixes below, the notable ones are the thrasher challenge issue is fixed and they changed the 'can you spell girl' objective as well as many, many others:

 

-Improve responsiveness of off-board controls, modified left stick behavior to improve feel of off-board movement

-Eliminate scoring exploit for Hippie Jump 180s in multiplayer Spot Battle

-Eliminate the wipeout exploit with off-board and the Superdude trick

-Fixed mute and stale grab tricks to use proper hand when performed in conjunction with a hand gesture

-Fix the occasionally popping of visual indicators (sign-ups, arrows, etc)

-Added support for custom soundtracks for the PS3

-Face and Body settings will now load properly in saved replays

-Character models will be in high detail when viewing a replay

-Visual indicators (sign-up icons/arrows) are no longer visible in replays and videos

-Remove the confirmation pop-up when retrying a challenge

-Reduce potential for pedestrians to spawn in an active challenge location

-Modified "Can you spell Girl?" challenge so the player starts with the lead

-Remove the 3,2,1 countdown when retrying a film challenge

-All Thrasher challenges unlock properly in the career progression

-When starting an Own the Spot via the Challenge Map, the player's session marker is automatically set for them

-Updated the online mini-map so skaters appear as the same color indicated in the player HUD

-Improved quality of character images generated for display on skate.reel web profiles

-EXP is no longer awarded for players that don't attempt a trick during a Ranked game of S.K.A.T.E.

-Modified deathrace intro sequences to eliminate camera clipping

-Online Freeskate Activities (Survival) - Increase the tolerance for ‘skating too slowly' while in the air

-Online Spot Battle/Hall of Meat - Spectators can again trigger hand gestures during another player's turn

 

http://www.gamespot.com/xbox360/sports/skate2workingtitle/show_msgs.php?topic_id=m-1-48684530&pid=944909&tag=topics;title

 

Endelig går det kansje ann og spille online hall of meat igjen..

Endret av primlars
Lenke til kommentar

Kom i går den ;) Jeg lasta ned min til xbox360 da i alle fall.. Hadde boxen på, så det var bare og avslutte spillet og gå til dashbordet også starte spillet igjen. Da kommer det opp at det er en oppdatering tilgjengelig for spillet. er lasta ned på 4 sekunder ca. Folk har prøvd og finne ut hvor stor fila er, men den synes ikke som egen save på HDD..

Endret av primlars
Lenke til kommentar

Har ikke spilt skate2 etter patchen men likte oppdateringen med "can you spell girl?". Når man starter har man faktisk muligheten å kunne klare det uten bruk footplant/gjerdet. Selv har jeg gjort den allerede men skal ærlig innrømme at jeg tok 540 footplant greia.

 

Beste triks? Ingenting slår følelsen av å sette en fin hippy flip! Også morsomt å finne spots hvor du kan ta vanlig hippy jumps og lande på rails.

Lenke til kommentar

Feteste trikset er uten tvil 360 hardflip, gjør det overalt. Er også veldig fan av laser og 3flip :p

 

-Online Freeskate Activities (Survival) - Increase the tolerance for ‘skating too slowly' while in the air

Endelig. Er glad på andres vegne. Holdt på å rive av meg alt håret når jeg gikk igjennom online freeskate activities pga dette. Ble ferdig etterhvert, men veldig unødvendig og nærmest umulig med mer enn 4 skatere.

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar

Finally! Custom soundtrack!

Nå greide jeg endelig å sette meg ned og gjøre de siste challengene jeg satt fast på tidligere, og de gikk på første forsøk. Merkelig hva litt gammal funk og disco fra egen platesamling kan gjøre med skillza :lol:

 

Vurderer å ta fler freeskate activities og ranked matches i helgen. Bare å add meg folkens om dere trenger noen å spille med.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...