-ErlendA- Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 (endret) Championship Manager 01/02 er en managersimulator som mange vil karakterisere som den beste i CM og FM-serien. Personlig har jeg spilt dette spillet gang på gang siden det kom ut, og aldri blir jeg lei. Jeg håper at det fremdeles er noen som er interessert i dette spillet her ute, for jeg tenkte det var verdt å nevne det her inne. Endret 4. februar 2009 av Shicca
Juggel Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Ja, jeg er enig med de som synes dette er det beste spillet i CM/FM serien. Jeg har så vidt spilt FM 2009, men det lille jeg har spilt, har ikke overbevist meg i forhold til CM 01/02. Det sier også mye om kvaliteten til CM når mange synes det er best, 7 år seinere.
-ErlendA- Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Skrevet 3. februar 2009 Her også. Spilte en del FM 08 med Crewe Alexandra, men i disse skoletider så blir FM litt for tidkrevende. CM 01/02 går så fort, og èn engelsk sesong er unnagjort fort. Tørr ikkje å si hvor mange timer, men mange er det nok ikkje. CM 01/02 er ikke bare en managersimulator, men også et leketøy!
Glasskonstruksjon Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Dette har jeg spilt mye, ja. Nå kan man også laste det ned fra hjemmesiden gratis.
Rompetaske_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Dette har jeg spilt mye, ja. Nå kan man også laste det ned fra hjemmesiden gratis. Downloading, er jo en klassiker når det gjelder Manager spill dette
Balthier35 Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 De to spillene jeg syns er best i CM/FM er Cm Italia og CM 97/98.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå