Gå til innhold

Gjett hvilket spill!

EpicNerd

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Spillet ble publisert i Europa i 2001 av Sony Computer Entertainment. Trodde kanskje flere hadde spilt dette spillet jeg :D

EDIT: Det var feil Poks :)

Endret av Genetics
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Da røper jeg sannheten med en enkel video. Dette er da et av mine favorittspill på Playstation. Sammen med Final Fantasy såklart. Om dere ikke har prøvd det, anbefaler jeg det på det sterkeste. Utrolig bra kampsystem, utrolig historie og fantastiske karakterer :)

Fritt fram for noen som vil legge ut neste oppgave :)

Endret av Genetics
Skrevet (endret)

Hvilket spill? :p

post-73-1096377770_thumb.jpg

Hint: Dette bildet ser kanskje croppet ut, men det er faktisk et fullskjerm bilde. Dette spillet er også anno 1999.

Hint 2: Ingen som kjenner igjen pippipen til høyre?

Endret av Rata
Skrevet

100% korrekt Alex.

Chocobo World info og download:

Skjul

Chocobo World var et minigame som man lastet over på PocketStation. Men PocketStation ble bare solgt i et lite antall i Japan og et enda mindre antall i USA.

Chocobo World er et slags Tamagochi spill der man kan overføre ting (blant annet Moomba og MiniMog summon) man finner tilbake til Final Fantasy 8. Dette kom altså svært få tilgode pga. svært begrenset tilgang på et proprietært system. MEN, man kan spille Chocobo World på PC-versjonen av FF8, ikke så mange er klar over det tror jeg.

Det er også en frittstående gratisversjon tilgjengelig HER (ikke kompatibel med FF8).

Skrevet

Aight!

Neste er et spill som kunne vært så mye bedre med litt mer finpuss, men som til tross for sine irritasjonsmomenter er et av de fetere spillene som kom ut i sin tid.

finalquest4.jpg

Skrevet

Det der vet jeg hva er! På PlayStation 1, innebar griser og hopping, og den lille rosehårete typen du ser der... mer husker jeg dessverre ikke. Spilte bare demoen, av en eller annen grunn, men husker at jeg koste meg med den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...