AltF4 Skrevet 26. april 2009 Skrevet 26. april 2009 CDON har bestillingspris på 569 kroner. Ser ut til at jeg nok venter en god stund før jeg kjøper dette spillet.
- FuzioN Skrevet 26. april 2009 Forfatter Skrevet 26. april 2009 @AltF4: CDON kan ha sykt dyre og sykt billige produkter. Dette er nok et av de i mellom.
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. april 2009 Skrevet 26. april 2009 Skal ha limited edition av dette spillet.
Vrengtpolvott Skrevet 26. april 2009 Skrevet 26. april 2009 Er fremdeles veldig skeptisk til om jeg skal ha dette spillet. Noen ganger ser det grisekult ut, mens andre ganger ser det repetivt og kjedelig ut, så håper det blir en demo av det så jeg får testet det først iallefall
AltF4 Skrevet 26. april 2009 Skrevet 26. april 2009 Den siste gameplayvideoen postet her konstaterte en del ting jeg lurte på, både på godt og vondt. De snuttene man får når man "tar over" en person er ganske stilige, men den flyveffekten med de stripene, den falleffekten med bakken som liksom "eksploderer" og enkelte andre småting får det til å se "billig" ut. Ikke stoler jeg på kjøretøy-kontrollene heller, men det er en gammel tommelfingerregel som gjelder alle actionspill.
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. april 2009 Skrevet 26. april 2009 http://gameinformer.com/News/Story/200904/....1529.12066.htm But what we played was really quite a blast. The games attitude towards all-out action is really handled well. While we’re still curious how the story stuff will turn out, Radical has really done a good job so far with the gameplay. There have been a lot of questions about Prototype floating around, but now that we’ve had some time with the game, we’re feeling a lot more confident.
AltF4 Skrevet 26. april 2009 Skrevet 26. april 2009 The helicopter’s controls won’t win any awards for simulation, but it was easy enough to fly through the city Aklkurat dette er faktisk veldig god lesning. Ble i bedre humør nå!
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. april 2009 Skrevet 26. april 2009 (endret) Skjul Edit: La de i skjul. Endret 26. april 2009 av Bruker-127711
- FuzioN Skrevet 26. april 2009 Forfatter Skrevet 26. april 2009 Selv om jeg lagde denne tråden, tviler jeg på at jeg skal ha spillet. Need demo
AltF4 Skrevet 26. april 2009 Skrevet 26. april 2009 Jepp, demo trengs virkelig. Både fordi jeg har lyst til å prøve spillet, og fordi jeg ikke vil kjøpe det sånn uten videre.
head_hunter Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Jeg kommer ikke til å kjøpe det med det første med mindre evt. Demoer er gøy.
AltF4 Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Det er noe med hele spillets grunnpremisser som har fått et skikkelig rotfeste i meg om dagen. Er noe med hele den personlighetshiftergreia som har blitt veldig tiltrekkende. Trenger fortsatt en demo men jeg skal nok lettere overtales nå enn før.
Crazy Joe Davola Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Sliter med å finne ut hva jeg skal ha av dette, Bionic Commando og inFamous. Problemet er jo at alle 3 kommer nesten samtidig. Så demoer til alle 3 hadde vært veldig greit.
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Det som gjør at jeg forhåndselsker spillet er blandingen mellok superkrefter og fri verden. Elsker GTA, elsket Crackdown, elsker TFU (litt anderledes, men duperkrefter) osv. Er spesielt glad i at man er ute etter hevn, og er ond. Håper virkelig at det lever opp til forhåpningene.
iharal3 Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 En demo bestemmer nok et kjøp/ikke kjøp for meg også.
AltF4 Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Det som gjør at jeg forhåndselsker spillet er blandingen mellok superkrefter og fri verden. Elsker GTA, elsket Crackdown, elsker TFU (litt anderledes, men duperkrefter) osv. Er spesielt glad i at man er ute etter hevn, og er ond. Håper virkelig at det lever opp til forhåpningene. Ond? Alex Mercer er vel tilsynelatende omtrent den eneste som er snill utover medhjelperne hans da militæret og de andre infiserte er de som ikke har noble hensikter. Mercer vil finne ut hva det er som har skjedd med ham, og det er ganske mange som står i veien for ham. Ser på hjemmesiden at man kan velge å "assist BLACKWATCH it its hunt" eller å "join forces with the virus and subjugate humanity".
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Når man dreper for egne goder, er man ond. Greit at de folka er litt slemme de og, men fortsatt
AltF4 Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Egne goder? Så lenge han blir angrepet handler han bare i selvforsvar. Å ta livet av noen får jo aldri vært snilt, men når noen skyter på deg så er du ikke ond når du går til motangrep. Ikke hvor fienden er så utkrystalisert som i Prototype i hvert fall. En av superkreftene du får kan du bruke et spesielt syn til å se hvem som er infisert og hvem som ikke er det. Hvorvidt dette brukes til å bare skille mellom militære styrker og infiserte mennesker eller om dette brukes til å skille vanlige mennesker fra infiserte mennesker vet jeg ikke, men hvis det siste er tilfellet så kan det jo hende man står overfor noe som er ondt - da kan det jo hende man faktisk kan drepe sivile bare for moro skyld. Men så lenge Mercer dreper for å finne svar, slik noen av trailerne gir uttrykk for, så anser jeg ikke ham som videre ond - men dette er jo noe vi vil se i spillet.
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Greit, han er kanskje ikke direkte ond slik man er andre spill, men han er ikke akkurat en fredskjemper heller. Jeg vil si at han er mer slem enn snill, og du kan slalte alle du vil, enten de er sivile, militære osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå