neoman Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Sliter selv veldig med å se tekst i dette spillet. foreksempel tegnene på hvordan man utføerer komboer.. og når jeg får briefing. teksten går liksom litt i ett med resten av skjermen nesten. noe forslag til hvordan jeg kan løse dette? ikke hatt dette problemet i noen andre spill før. tipper det er noe med innstillingene.
Villanden Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Du kan alltids se knappekombinasjonene i upgrades-menyen. Eller så kan du gå inn på Logs, der ser du en liste over de siste meldingene du har mottatt.
Bebeluv Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Er det noen blokkeringsknapp i dette spillet egentlig? Hittil har jeg kun mashed knapper.
Villanden Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 (endret) Ingen spesielle blokkeringsknapper nei. Hvis du har fram skjoldet og holder inne løpeknappen så vil det kanskje virke som blokkering for skudd, men det er vel alt. Endret 14. juni 2009 av Villanden
TCi_InnleggNO Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Er det noen blokkeringsknapp i dette spillet egentlig? Hittil har jeg kun mashed knapper. Du har bare mulighet til å dukke unna slag. RT2 på Xbox 260. Gjør samme nyttet omtrent om du er flink nok.
neoman Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Tror jeg har widescreen ja. spiller på xbox 360.. snakker du om oppløsninga på tven? eller må jeg innstille noe på maskina?
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 RT funker helt knall på de store rosa hjortene.
Craxmerax Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Tror jeg har widescreen ja. spiller på xbox 360.. snakker du om oppløsninga på tven? eller må jeg innstille noe på maskina? åå nei da vet ikke jeg, hvis du har på 360
Mantra10000 Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 De som klager på dårlig grafikk må ha 360 versjonen. På PC med alt på topp, er grafikken absolutt pen.
TCi_InnleggNO Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 (endret) Testet på begge, ikke store forskjellen. Eneste PC har fordel av er FSAA og AF. Med det sagt er det ganske dumt å klage over grafikken. Den legger du ikke merke til mens du har de episke kampene uansett. På 360 er det noen dårlig framerate på de verste angrepene, bortsett fra det er det ikke mye å klage på. Etter Prototype fikk jeg mer lyst på InFamous på PS3. Men det blir ikke PS3-kjøp med det første. Noe å se fram til senere. Endret 14. juni 2009 av TCi
Vrengtpolvott Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 InFamous var det som gjorde at jeg fikk lyst på Prototype TCi, låner InFamous til en venn, og det er utrolig rått, så det bør du absolutt skaffe deg om du går til innkjøp av PS3.
saladin waits for alice Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Kjempebra spill, men random freeze er turn off innimellom
Bebeluv Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 (endret) Blackwatch oppdraget er det største drittoppdraget jeg har vært borti! Utrolig dårlig lagd! Spoiler spørsmål før oppdraget: Når får jeg tilbake kreftene som jeg mistet? Utrolig kjedelig uten. Endret 14. juni 2009 av Bebeluv
Villanden Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Bebeluv: Spoiler: Det er et kjedelig parti i spillet, men du får dem tilbake etter 4 eller 5 oppdrag.
TCi_InnleggNO Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 InFamous var det som gjorde at jeg fikk lyst på Prototype TCi, låner InFamous til en venn, og det er utrolig rått, så det bør du absolutt skaffe deg om du går til innkjøp av PS3. Heh. Så et videreview på Gametrailers. Virket svært underholdende. Helt klart en tittel jeg kommer til å skaffe meg om jeg går i innkjøp av PS3. Kjempebra spill, men random freeze er turn off innimellom Du har PS3-versjonen? Har hørt det skjer der. Bebeluv: Spoiler: Det er et kjedelig parti i spillet, men du får dem tilbake etter 4 eller 5 oppdrag. Syns selv det var en fin avveksling egentlig. Fikk deg til å bruke andre taktikker. Samtidig som det gjorde at du satte mer pris på å få de tilbake igjen. "I'm back!".
saladin waits for alice Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 fakk, får bare dritt skygger med 4870x2 i Prototype, noen andre som har det problemet? ja, shadows er satt på high xD
Toman18 Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Jeg har vært litt i tvil nå i det siste på dette spillet siden Infamous har scoret bra hos anmelderene og hos meg. Kansje et kjøp når jeg finner det på Qxl.no
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Du burde kjøpe det med en gang skal jeg si deg! Det er kongespill, mye bedre enn [sett inn et bra spill du liker]
Licht Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Blackwatch oppdraget er det største drittoppdraget jeg har vært borti! Utrolig dårlig lagd! Spoiler spørsmål før oppdraget: Når får jeg tilbake kreftene som jeg mistet? Utrolig kjedelig uten. Synes det var morsomt, jeg. Nødt til å improvisere litt, og finpusse de likevel ganske betydelige kampevnene man har uten gigantiske barberkniver montert på armene. Særlig "hold infected (inkludert Hunters!) unna denne glassvegg-tingen mens jeg diller i fred"-oppdraget var intenst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå