loudgeek Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Tenkte at nye forumet trenger en post om dette spillet. Er det noen som spiller det? Hvilken båt er favoritten deres? Personelig så går jeg for Northwestern (Fun fact; onkelen til kompisen min er med der! Jeg spiller på eksemplaret som han fikk av onkelen, signert og alt! Honorless namedropping, men syntes bare det var litt funny )
Exia Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Har spilt det et parr ganger. Det er OK Pappa digger spillet da.
loudgeek Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Skrevet 2. februar 2009 Ja, føler det er litt "pappa"-spill
Exia Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Ja, føler det er litt "pappa"-spill Skal nå sies at det er en stund siden jeg prøvde det. Skal sette meg litt ned med det i morgen, se om det er noe bedre enn det var før Pappa er jo diehard Deadliest Catch fan også da :rolleyes:
loudgeek Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Skrevet 2. februar 2009 Skal nå sies at det er en stund siden jeg prøvde det.Skal sette meg litt ned med det i morgen, se om det er noe bedre enn det var før Pappa er jo diehard Deadliest Catch fan også da :rolleyes: Det har nok noe å si, ja! Spillet er så ekstremt ensporet, men på en eller annen måte så er det litt avslappende og. Krabber er og blir tøft, in my opinion!
oyvjak Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Er det Northwestern som har Sig Hansen som kaptein? De har jo norske forfedre, så man må jo velge Northwestern. Den ser også best ut synes jeg. Spillet i seg selv er vel heller tamt, om man ikke er spesielt interessert.
rbr Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 serien som gikk (går det enda?)på discovery var jo fet. irriterende at jeg ikke har den kanalen forsatt. <_<
Gjest Slettet-Z3pP64ap Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Alltid like spennende å se dette på tv - har aldri prøvd på PC though ^^
Habitats Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Dette spillet ser jo usannsynlig kjedelig ut. Har sett en del på Deadliest Catch på discovery, men der går grensen for hvor interessert jeg er i krabbe-fiske.
Villanden Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Ble litt for enkelt for min del. Med litt mer tid og penger til å legge til flere elementer i spillet, så hadde det kanskje blitt litt bedre. Men én til skal de ha; Bølge fysikken er veldig bra.
Isdahl Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Synes det faktisk så litt artig ut på en komatøs måte. Ser at dette er spillet onkelen min ville ha spilt hvis han var gamer. Er det muligheter for online play her?
loudgeek Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Skrevet 2. februar 2009 Ble litt for enkelt for min del. Med litt mer tid og penger til å legge til flere elementer i spillet, så hadde det kanskje blitt litt bedre. Men én til skal de ha; Bølge fysikken er veldig bra. Det skal sies at DC folkene fikk spillet laget for en rimelig billig penge, var snakk om en lærlings divison hos utvikler. De skal komme med et nytt spill der de legger til flere elementer osv
FredrikFtw Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Er fan av serien på DC, og synes spillet var litt artig men sitter ikke oppe hele natta for å pusle med det liksom.
Mikejensen Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Holder meg til å se serien på DC, ellers driver jeg en del med Ship Simulator og Virtual Sailor
Villanden Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Det skal sies at DC folkene fikk spillet laget for en rimelig billig penge, var snakk om en lærlings divison hos utvikler. De skal komme med et nytt spill der de legger til flere elementer osv I så fall venter jeg spent på det. Takk for tipset
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 ... ellers driver jeg en del med Ship Simulator og Virtual Sailor haha...godt å vite at jeg ikke er den eneste som ser morroa i å bruke en 20 minutter på å legge et tank skip til kai:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå