Gå til innhold

Deadliest Catch: Alaskan Storm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte at nye forumet trenger en post om dette spillet.

Er det noen som spiller det? Hvilken båt er favoritten deres? Personelig så går jeg for Northwestern

(Fun fact; onkelen til kompisen min er med der! Jeg spiller på eksemplaret som han fikk av onkelen, signert og alt! Honorless namedropping, men syntes bare det var litt funny :p )

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, føler det er litt "pappa"-spill :p

Skal nå sies at det er en stund siden jeg prøvde det.

Skal sette meg litt ned med det i morgen, se om det er noe bedre enn det var før :p

Pappa er jo diehard Deadliest Catch fan også da :rolleyes:

Skrevet
Skal nå sies at det er en stund siden jeg prøvde det.

Skal sette meg litt ned med det i morgen, se om det er noe bedre enn det var før :p

Pappa er jo diehard Deadliest Catch fan også da :rolleyes:

Det har nok noe å si, ja!

Spillet er så ekstremt ensporet, men på en eller annen måte så er det litt avslappende og. Krabber er og blir tøft, in my opinion!

Skrevet

Er det Northwestern som har Sig Hansen som kaptein? De har jo norske forfedre, så man må jo velge Northwestern. Den ser også best ut synes jeg. Spillet i seg selv er vel heller tamt, om man ikke er spesielt interessert.

Gjest Slettet-Z3pP64ap
Skrevet

Alltid like spennende å se dette på tv - har aldri prøvd på PC though ^^

Skrevet

Dette spillet ser jo usannsynlig kjedelig ut. Har sett en del på Deadliest Catch på discovery, men der går grensen for hvor interessert jeg er i krabbe-fiske.

Skrevet

Ble litt for enkelt for min del. Med litt mer tid og penger til å legge til flere elementer i spillet, så hadde det kanskje blitt litt bedre.

Men én til skal de ha; Bølge fysikken er veldig bra.

Skrevet

Synes det faktisk så litt artig ut på en komatøs måte. Ser at dette er spillet onkelen min ville ha spilt hvis han var gamer.

Er det muligheter for online play her?

Skrevet
Ble litt for enkelt for min del. Med litt mer tid og penger til å legge til flere elementer i spillet, så hadde det kanskje blitt litt bedre.

Men én til skal de ha; Bølge fysikken er veldig bra.

Det skal sies at DC folkene fikk spillet laget for en rimelig billig penge, var snakk om en lærlings divison hos utvikler. De skal komme med et nytt spill der de legger til flere elementer osv

Skrevet
Det skal sies at DC folkene fikk spillet laget for en rimelig billig penge, var snakk om en lærlings divison hos utvikler. De skal komme med et nytt spill der de legger til flere elementer osv

I så fall venter jeg spent på det. Takk for tipset

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...