ShampooMacTavish Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Spørs om det er riktig å gjøre, kunne egentlig ønske de aldri satte noen release-dato i første omgang, slik at de kunne polert det i noen måneder til uten massivt press fra fansen.
Bikkebakke Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Berre eg som synest at Mahirim-rasen ser heilt rå ut? Har iallefall funne min rase om eg skal byrje med Darkfall :rolleyes:
Mayaman Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Oi... dette kan jo faktisk bli gøy, bare om halve er på spillet på release så er det jo bedre enn AoC, er langt forbi grafikkonanering tiden. trenger spill som anarcy online sin kompleksitet og eve online sin hardcore pvp... dette skal bli gøy å se
Craxmerax Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Berre eg som synest at Mahirim-rasen ser heilt rå ut? Har iallefall funne min rase om eg skal byrje med Darkfall :rolleyes: Det som er så kult med den rasen der er at når den løper på alle fire så er den like rask som en annen rase med mount..(pluss at mountene til alle rasene er kule...
Bikkebakke Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Og det at du kan bygge eigne byar og ta over andres byar - det er jo heilt ufatteleg genialt. Eg har sett og lest mykje om dette spelet i løpet av helga, så no er det 90% sjanse at eg kjem til å kjøpe spelet. Kampar på sjøen, skills-systemet og lootinga av andre fristar særs mykje, men elskar tanken på å kunne bygge eigne byar saman med klanen din.
Dumrian Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 (endret) Ser interessant ut på papiret, det gjorde forsåvidt AoC også... Kikka litt på bilder jeg fant, og ble ikke akkurat imponert: http://s1.zetaboards.com/betaleaks/topic/1234079/1/ Fant også denne filmen, det virker som det er noen steder som er greie, men det virker så trist og grått ut. Likte spesielt det med skill systemet, og det at man kan loote andres loot, og miste sitt eget. Kan få PvP til å bli veldig interessant! Kan noen svare meg på om alle raser er på samme lag? Så også filmen, det ser jo fantastisk gøy ut Kan noen også forklare meg hva "Grey", "Red" osv er? Vil det si at Red er PK (miste alt) o.l.? Endret 16. februar 2009 av Tufte
Bikkebakke Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Eg er ikkje heilt sikker, men slik som eg har forstått det, så er det slik at alle rasar kan vere på lag, det er alltid spørst på klan/guild. Men ofte er det slik at i nokre byar så angrip vaktar orken om det t.d. kjem ein ork og ein dverg som er på lag inn i ein "dvergeby". Men trur det skal gå an å vere på lag med alle rasane. Rett meg om eg har feil, det kan godt hende
Gjest Slettet+8974asdfnb Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Noen som vet om dette blir et spill man må betale månedspris for, eller om man bare betaler en gang? Regner vel egentlig med det første... :/
tørrfisk_InnleggNO Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Det er et MMORPG, så da er det standard med månedspris. Noen her som har lyst å samle sammen guild? Har nettside og 100 slot ventrilo server.
Dumrian Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Det er et MMORPG, så da er det standard med månedspris. Noen her som har lyst å samle sammen guild? Har nettside og 100 slot ventrilo server. Tja, hvorfor ikke? Ser ut som Darkfall kan tilby god PvP så en klan da er vel et must. Skader jo ikke da at den er norsk
tørrfisk_InnleggNO Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Hovmod syns jeg er et passende navn Vi har allerede en aktiv warhammer guild, men skal få utarbeidet Darkfall-delen av forumet fortløpende, med eget skin.
Bikkebakke Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Noen her som har lyst å samle sammen guild? Har nettside og 100 slot ventrilo server. Count me in!
Nailer_InnleggNO Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Hovmod syns jeg er et passende navn Vi har allerede en aktiv warhammer guild, men skal få utarbeidet Darkfall-delen av forumet fortløpende, med eget skin. Men ordet "Hubris" er jo så mye kulere enn hovmod =D Rename guild!
Bjonski Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Hvordan er healere i Darkfall? Går man rundt i cloth og healer så krampa tar oss?
Bikkebakke Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Hvordan er healere i Darkfall? Går man rundt i cloth og healer så krampa tar oss? Tja... Det er vel spørst korleis du sjølv legg opp til kan eg tenkje meg. Det går jo an å "spesialisere" seg innan fleire skills, så du kan vel ha ganske gode combat-eigenskapar i tillegg til å ha bra healing skill. Så ein har store moglegheiter til å leggje det opp til slik som man vil!
Mayaman Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Det er ingenting som heter "healer" klasse i spillet, siden det faktisk ikke er noen klasser i det heletatt Alt går bare på skills, du starter vel bare med sikkert dagger skill og en dagger i hånda, så går du ut å bare lærer deg det du vil, du kan jo bare ta opp heavy armor og healing spells, og springe ut om du vil, være en treg, men akk så bra healer i plate armor
tørrfisk_InnleggNO Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Hovmod syns jeg er et passende navn Vi har allerede en aktiv warhammer guild, men skal få utarbeidet Darkfall-delen av forumet fortløpende, med eget skin. Men ordet "Hubris" er jo så mye kulere enn hovmod =D Rename guild! Viking norsk > gresk Har uansett betalt alt for mye for skin til å gidde å skulle forandre det + det er en del fra Warhammer som skal joine og er kjent med navnet. De som er interessert kan sende meg en pm eller registrere seg på www.hovmod.org Jeg jobber aktivt med Darkfall delen.
Mayaman Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 "grafikkonanering", lol? Hehe, mener de som sier "ZOMG ZOMG ZOMG ZOMG ZOMG .... seeee grafikken da... ZOMG ZOMG ZOMG ZOMG....*20minutter senere*.... ZOMG ZOMG ZOMG... hææærlig grafikk, quest'n fungerer ikke, men herregud, SEEEEE grafikken...!!! osv... Er litt for mange slike omkring, alt skal se bra ut, uten at det har noe å si om innholdet er bra eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå