EpicNerd Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 (endret) Jeg var helt til subscriptions denne gangen! Woho.. framgang! <_< SÅ NÆÆÆREEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! Endret 5. mars 2009 av NerdRage
Dumrian Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Samme her. Trykka faktisk på "Buy", men så fikk jeg timed out.
Tabaskoranger Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 bah ingen darkfall spilling i dag heller "sadface"
EpicNerd Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Jaja, bra det tok slutt tilig denne gangen... slipper jeg finne opp unskyldninger til venner som vil ha meg med ut xD
Haunts Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Jaja, bra det tok slutt tilig denne gangen... slipper jeg finne opp unskyldninger til venner som vil ha meg med ut xD Hva er vel en bedre unnskyldning enn darkfall? : D
EpicNerd Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 (endret) Jaja, bra det tok slutt tilig denne gangen... slipper jeg finne opp unskyldninger til venner som vil ha meg med ut xD Hva er vel en bedre unnskyldning enn darkfall? : D Haha, ser det for meg.. venn ringer og ber meg med ut.. jeg roper DARKFALL :angry: og legger på Endret 5. mars 2009 av NerdRage
Haunts Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Jaja, bra det tok slutt tilig denne gangen... slipper jeg finne opp unskyldninger til venner som vil ha meg med ut xD Hva er vel en bedre unnskyldning enn darkfall? : D Haha, ser det for meg.. venn ringer og ber meg med ut.. jeg roper DARKFALL :angry: og legger på Ja, er vel ikke noe uvanlig med det? Mitt victory call er jo: SHOP IS OPEN!!
Schwing Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Hmm....jeg gulla visst litt her. Logga på 20:00 og kl 20:03 var alt i orden, til og med confirmation mailen var dukket opp rett etter. Nå er det bare å vente 20 minutter på resten av selve nedlastinga. Dette blir spennende
Stifi Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 http://www.playerauctions.com/shop/Buy-Dar...er-3003174.aspx ...
Tabaskoranger Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Oi! account til bare 300 dollar..... hva venter eg på!
Loeftw Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Noe så irriterende. Logga på acc manager'n sånn rundt 19:58. Så refresha jeg, det stod faktisk "BUY". Og jeg trykte, som om jeg aldri hadde gjort annet. Så kom den typiske meldinga: Client timed out. Jeg begynner å lure om Aventurine er et slags inntjeningsredskap for psykologer. De piner deg med nesten å klare å kjøpe det hver gang, slik at du til slutt så er så deprimert at du virkelig trenger en tur til din lokale psykolog. Tror jeg blir gal selv, hvis jeg ikke får det snart. Aventurine er synonymt med tortur.
Schwing Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 hvis det er noen trøst så har servern vært nede helt siden jeg var ferdig patchet......... Fremdeles full av forhåpninger om å få mekket en karakter i kveld, men skal på jobb i morra og det er ingen opplysninger om hvor lenge nedetiden vil vare.
ShampooMacTavish Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Da var jeg tilbake. Satt i bilen og kryssa det som var av fingre og tær for at de hadde utsatt det til klokka ti, men neida... Og de skal ikke selge i helga Hvis jeg ikke får det i morgen tror jeg det klikker for meg.
EpicNerd Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Jeg må innrømme det gikk litt bedre idag da, forum var oppe og det tok ikke så lang tid før det ble utsolgt betyr bare at det forbedrer seg, og neste uke kommer de til å selge enda flere kopier
Stifi Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 (endret) Alt på fult, AA16. Endret 5. mars 2009 av Stifi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå