Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Edit: HCG; Mokko er epic i Danmark. Han er på fotballtur! ;)

Jepp. Epic diare hele kvelden.

Nice! Det vare min hevn fordi jeg også vil komme :cry:

Zealuu: Det skulle bare mangle ;)

Men vet du (eller noen andre) hvordan jeg cheater? I Diablo 1? Fant denne siden med noen interessante cheats, der står det at man må endre diablo.exe fila. Men jeg finner den ikke! Noen som vet hvordan jeg fikser det?

Her er Diablo mappa mi:

IE7 SUCK!

Skrevet (endret)
Zealuu: Det skulle bare mangle ;)

Men vet du (eller noen andre) hvordan jeg cheater? I Diablo 1? Fant denne siden med noen interessante cheats, der står det at man må endre diablo.exe fila. Men jeg finner den ikke! Noen som vet hvordan jeg fikser det?

Her er Diablo mappa mi:

IE7 SUCK!

Flott at du sier noe såpass meningsfylt og givende uten noen som helst bakgrunnsinformasjon. Jeg har tidligere sagt (for en stund siden, så jeg regner ikke med at du har fått det med deg) at jeg spiller Diablo 1 på en gammel XP maskin fordi det oppstår feil på Vista. Jeg brukte IE7 på den tiden (lenge siden), og jeg gidder ikke installere en ny nettleser på maskinen bare i den perioden jeg skal spille spillet. Jeg bruker Google Chrome på maskinen jeg vanligvis bruker, som jeg er veldig fornøyd med. Jeg vet forresten at du bruker Firefox (husker at du postet et bilde ages ago med FF-nettleser), en nettleser jeg synes at suger. Hardt.

Endret av ShampooMacTavish
Skrevet
Flott at du sier noe såpass meningsfylt og givende uten noen som helst bakgrunnsinformasjon. Jeg har tidligere sagt (for en stund siden, så jeg regner ikke med at du har fått det med deg) at jeg spiller Diablo 1 på en gammel XP maskin fordi det oppstår feil på Vista. Jeg brukte IE7 på den tiden (lenge siden), og jeg gidder ikke installere en ny nettleser på maskinen bare i den perioden jeg skal spille spillet. Jeg bruker Google Chrome på maskinen jeg vanligvis bruker, som jeg er veldig fornøyd med. Jeg vet forresten at du bruker Firefox (husker at du postet et bilde ages ago med FF-nettleser), en nettleser jeg synes at suger. Hardt.

FF Suck? WTF? IE7 SUCK! NOT FF! Chrome RULES!

Skrevet (endret)

Vaenas: Jeg tenkte å legge ut et futuristisk bilde jeg har jobbet med en stund for å inspirere deg, men glemte at den lå på den stasjonære maskinen som jeg har til reperasjon. :) Men du bør prøve deg frem for å finne noe som er deg.

Shampoo: Takk, skal prøve den da. Regnet med at du kunne litt om den siden du hadde en av hovedpersonene som avatar. ;)

Endret av Rider of Reason
Skrevet
Jeg vet at "IE7 SUCK". Greit, jeg tok i da jeg sa at jeg syntes at FF suger hardt, men jeg synes ikke at det er en over middels nettleser. Opera er bedre enn FF. Og Chrome er bedre enn Opera.

Har ikke testet Opera skikkelig, men jeg synes Firefox er mye bedre enn Chrome. IE er ikke verdt å nevne en gang.

Skrevet

*Host* fanboy *host*

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Sangjenta og trommisen skal gå videre!

Skrevet
Vel, det er ikke jeg som sier det, men alle andre er raskere. Las det i en test.

Så hvis alle andre sier det er tøft å hoppe fra en bro anbefaler du andre å gjøre det? Kom med kilder til å begrunne påstandene dine! :)

Skrevet
HCG, du er flink til å utdype. Hva er det som er dårlig med IE8?

http://www.media.allerinternett.no/php/obj...p;ee=1237302801

*Host* fanboy *host*

Jeg sier bare at jeg liker Chrome og Firefox best...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...