Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er veldig fornøyd med SD-klipp som venner sender meg, men kan jeg se noe i HD sier jeg ikke nei takk. Har dessverre for vane å lagre alt av serier, og da er ikke HD like brukervennlig.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Ord kan ikke beskrive hvor deilig det var å komme hjem til Spotify og ordentlig tastatur :love:

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Brukte du hele 3 minutter på å fucke opp settningen min? :p

Skrevet

Jeg skulle ta pizzaskivene ut av ovnen,men før jeg viste ordet av det fant jeg meg selv hoppende opp og ned.

Nå er fingen min helt rosa og det svir noe så *****

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Jeg står på mitt, Bioshock først.

Hvorfor barn digger godteri

- Barn er programmert til å like søtsaker fordi det leder dem mot mat med mye energi, sier professor Danielle Reed i en pressemelding, skriver forskning.no.

Var ikke et akkurat overraskelse moment, men jeg trodde at det hadde noe med at vi ble avhengige av den søte smaken.

Skrevet

For en digg kveld det blir. Hjemmelaget pizza (nam, nam, nam-nam-nam), haugevis av godteri (siste kveld på hytta, godteri- og snacksskapet skal tømmes!) og det er dobbel episode av 24. W00t!

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Jeg har spist 3 burgere, en sjokolade milkshake og pommes frites fra mmmmmmmmmmacern :)

Skrevet
Min mor har også bestemt seg for å lage pizza i dag så det blir kose senere i kveld.

Min mors pizza er bedre enn din mors pizza. Så det, så.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...