Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Der tar du feil. Det eneste som hjelper mot skikkelige hodepiner er en amputasjon. Har gjort det mange ganger uten å merke noe. Husker bare ikke så mye av det. :p

Edit: Husker ærlig talt ikke sist jeg tok en hodepinetablett. Det er noen år siden.

Endret av Rider of Reason
Skrevet (endret)

Æsj! Hehe jeg trenger bare en halv hodepinetabelett så er det no more pain!

Men det er fordi jeg i snitt bruker en halv eske tabeletter i løpet av 1 år... hehehehehe!

Edit: sex pleier også å hjelpe!!

Endret av Nøtte
Skrevet

Hehehehe! Det er sant da. Det funker i hvertfall på meg. Det er vel noe med at man kanskje at man faktisk glemmer at man har vondt i hode?

Skrevet (endret)

Tror du kan være ine på noe der ja. Pleier selv aldri å ta tabletter, bare slapper av/sover eller fokuserer på noe annet.

Med fare for å høres buddhistisk ut så synes jeg faktisk det hjelper med stille meditasjon.

Endret av Rider of Reason
Skrevet

Syns ikke meditasjon hjelper men å bare ligge rolig å slappa av i alt av muskler er en fin mulighet og! Men hodepine komme rjo av stress da så er alltid fint å bare slappe av å ikke gjøre noe!

Skrevet (endret)

Oi da:-) skulle nesten ønske jeg og måtte avgårde nå men er enda 2 timerstid til :)

Takker i hvertfall!! Skal nok kose meg i utlandet hehehe!

04:31 Edit: Hvem er alle disse gjestene egentlig? (5 bruker(e) leser dette emnet (4 gjester 0 anonyme brukere))

04:32 Edit: Kan ikke dere Gjester registrere dere og prate med meg i stede for å bare sitte her å lese!

05:11 Edit: All By my self! Wanna be all by my self! (1 bruker(e) leser dette emnet (0 gjester 0 anonyme brukere))

05:28 Edit: People!! (4 bruker(e) leser dette emnet (4 gjester 0 anonyme brukere))

05:54 Edit: Da reiser jeg til sverige da! Vi snakkes sikkert en gang i løpet av dagen om jeg ikke har gått å lagt meg da...

God morgen til deg som står opp snart!

Endret av Nøtte
Gjest Bruker-127711
Skrevet

DET SNØR FOR FAEN! :D

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Jeg gikk inn døra 13:37. Hvor kult er ikke det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...