Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Husker den perioden jeg jobbet i barnehagen, de ungene elske virkelig å tegne og jeg kan helt ærlig si at jeg ikke hadde noe imot det jeg heller.

Nå kom forresten resten av søskene mine hjem, så jeg blir dermed tvunget til å se Paradise Hotel, dette er det man kaller et mareritt :(

Tja? Er det ikke litt underholdende å se selvforhøyende, løse, bortskjemte og baksnakkende folk drite seg ut på TV da? Nå har jeg riktignok aldri sett Paradise Hotel (verken den norske eller amerikanske). Men kan forestille meg at det er kjedelig ja. Men er du virkelig nødt til å se på Paradise Hotel. Blir du tvunget? Kan du ikke velge å gjøre noe annet?

Skrevet

Saken var det at jeg min yngste søster spilte/sang sing star da en stor gjeng undommer i alderen 12-15 braste inn døren og skiftet kanal. Jeg valgte selvfølgelig å forlate rommet etter en stund, men var nødt til å vente til pcen var fullladet slik at jeg kunne holde meg unna så lenge så mulig :)

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Huh.. Dagens ungdommer, eller hva?

Skrevet (endret)

Klarer... Ikke.. Slutte... Spille... Geometry Wars 2....

Må... Slå... En random fyr på friendlista mi sin.... High Score...

Endret av Gormers
Skrevet

Du får ha lykke til med deg Gormers ;)

Det er faktisk så lenge siden jeg så Terminator filmene at jeg ikke husker om de var bra eller dårlig, så kansje det er på tide å se dem om igjen.

Skrevet

Jeg er onkel til 6 barn hvis det er d du snakker om ja :p

Eldste (som sover over her nå) er 5 år yngre enn meg (søstera mi var ung når hun fikk han).

Yngste er er 1 år om ikke så lenge og gliser hver gang han ser meg :lol:

Skrevet

Det ble vist til at jeg så/ser Jeg er Dina istedet, men Christopher Eccleston er med så det ble ikke så langt unna.

Dette er helt ærlig en av de mest sinnsyke filmene jeg har sett og engelsken er til å le av :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...